וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "הייתה לי מנוחה קצרה, אבל אני מרגיש טוב"

הקשר הישראלי של צסק"א מוסקבה הצטרף למחנה האימונים של אלופת רוסיה באוסטריה והכריז: "אני מקווה שלפנינו עונת כדורגל גדולה. צריך לעשות הכול כדי להגיע לליגת האלופות"

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
"לא לאבד נקודות בפתיחת הליגה". נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו פתח אמש (שלישי) את העונה הרביעית שלו בשורות צסק"א מוסקבה. הקשר הישראלי הצטרף למחנה האימונים של האדומים באוסטריה אליו קיבל אישור להגיע באיחור בשל השתתפותו במשחקיה האחרונים של נבחרת ישראל.

"אמנם הייתה לי מנוחה מאוד קצרה של שמונה ימים, אבל אני מרגיש טוב מאוד, מלא כוחות ומוכן", אמר נאתכו לאתר הרשמי של צסק"א.

כשנשאל על תחושותיו לקראת העונה שבפתח אמר נאתכו: "זה כיף גדול להתחיל עונת כדורגל חדשה ולפגוש את כל השחקנים שכבר מזמן הפכו לחברים שלי. אני מאוד מקווה שלפנינו עונה נפלאה.

"קודם כל אנחנו צריכים לעשות הכול כדי להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות וגם אסור לנו לאבד נקודות בפתיחתה של הליגה הרוסית. אלו המטרות המידיות שלנו בעונה הארוכה מאוד אליה אנחנו יוצאים".

עוד בנושא
סוכניו של מלמד ייצאו לחו"ל. החלוץ מועמד לאוסטריה וראפיד וינה
אופ"א הודיעה: גם ר.ב. לייפציג וגם זלצבורג ישחקו בליגת האלופות

נאתכו והאחים ברזוצקי באימון באוסטריה

בצסק"א חגגו אתמול את יום הולדתם של האחים התאומים אלכסיי וואסילי ברזוצקי שחגגו 35. השניים משחקים בשורות המועדון מאז 2001 ונחשבים לסמלים גדולים.

כשנתבקש לברך אותם אמר נאתכו: "הם כבר מאוד זקנים, עדיף שהם ינוחו בבית ולא ישחקו כדורגל. כמובן שאני צוחק. האחים הם שחקנים מצוינים ואני מקווה שהם ימשיכו אתנו במועדון עוד לזמן רב. אנחנו מאוד אוהבים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully