וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיל ג'קסון לא שולל את העברתו בטרייד של קריסטאפס פורזינגיס

על פי אדריאן ווג'נארוסקי מ"יאהו", האיש החזק בניו יורק ניקס פתוח לאפשרות לשלוח את הכוכב שלו וכבר נפגש עם הסנטר לאורי מרקינן, אותו הקבוצה עשויה לקחת עם הבחירה השמינית בדראפט. בארה"ב טוענים: קיירי אירווינג אמר לחבריו לקליבלנד שהוא יבקש טרייד אם לברון יעזוב

עריכת וידאו: מתן חדד
קריסטאפס פורזינגיס, ניו יורק ניקס. AP
מי יכולה להביא אותו בטרייד? פורזינגיס/AP

יומיים בלבד נותרו לדראפט ה-NBA ולאחר שבוסטון ופילדלפיה סיכמו ביניהן על החלפת הבחירה הראשונה בשלישית, נראה שעשויה להיות עוד לא מעט פעילות ברחבי הליגה, אם או בלי קשר לדראפט המתקרב.

אדריאן ווג'נארוסקי מ"יאהו" דיווח הערב (שלישי) כי קבוצות ברחבי הליגה הבינו מפיל ג'קסון, הנשיא לענייני כדורסל של ניו יורק ניקס, כי הוא איננו שולל את האפשרות להעביר בטרייד את הכוכב הלטבי העולה של הקבוצה, קריסטאפס פורזינגיס. בעקבות השמועות הללו, ווג'נארוסקי טוען, החלה היום "השתוללות" של עניין ברחבי הליגה, כאשר לא מעט קבוצות עשויות לבצע מהלך ולנסות להעביר אליהן את השחקן.

עוד בנושא:

ותודה לג'רי ווסט: "הקליפרס הם האופציה ההגיונית יותר עבור לברון ג'יימס"
דייויד גריפין סיים את דרכו בקליבלנד, לברון ג'יימס לא מרוצה
דני איינג': "אנחנו במשא ומתן עם דניאל תייס, מקווים שיחתום"

נשיא ניו יורק ניקס פיל ג'קסון לצד הג'נרל מנג'ר סטיב מילס. רויטרס
ייפרד מהשחקן הטוב ביותר שלו? ג'קסון/רויטרס

עוד הוסיף כתב "יאהו" כי ג'קסון כבר נפגש אתמול עם לאורי מרקינן, הסנטר הפיני בן ה-20 (2.13 מטר), ששיחק במכללת אריזונה וצפוי להיבחר במקום גבוה בדראפט הקרוב. הניקס מחזיקים בבחירה מספר 8 וג'קסון שוקל לקחת איתה את מרקינן, אם הקבוצה אכן תעביר בטרייד את פורזינגיס. הלטבי לא הגיע לשיחות סיכום העונה עם הנהלת הקבוצה לפני כחודשיים והביע את חוסר שביעות רצונו ממצב הניקס, עם סיום עונתו השנייה בליגה.

בנוסף, פאו גאסול ויתר על האופציה שלו בעונה הקרובה בסן אנטוניו, במסגרתה אמור היה להרוויח 16.2 מיליון דולר. הסנטר הספרדי הוותיק מתכוון במקום זאת לחתום מול הספרס על חוזה ארוך טווח בסכום נמוך יותר ולהישאר בקבוצה. המשמעות הגדולה, מבחינת הקבוצה הטקסנית שהגיעה העונה עד לגמר המערב, היא שייפתח עבורה לא מעט מקום בתקרת השכר לעונת 2017/18, מה שעשוי לסייע לה להביא שחקן משמעותי נוסף.

* על פי דיווח, קיירי אירווינג אמר לחבריו בקליבלנד שאם לברון ג'יימס יעזוב את הקבוצה בתום העונה הבאה, הוא יבקש מהקאבלירס להעביר אותו בטרייד.

* ארון ביינס, סנטר דטרויט, ויתר על האופציה לשנה נוספת בחוזה תמורת 6.5 מיליון דולר והפך לשחקן חופשי ללא הגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully