וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר עם קרויף, האתגר המפתה: הבחירה של עומר אצילי במכבי תל אביב

20.6.2017 / 9:17

הפגישות עם אלונה ברקת ויעקב שחר, השכר (460 אלף דולר) שלא היווה שיקול, הרצון העז לחזור למרכז הבמה והסיבות לעיכוב במגעים. כל הדרכים שהובילו את עומר אצילי בחזרה למכבי תל אביב

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

עומר אצילי וברק יצחקי המריאו לפנות בוקר (שלישי) לאוסטריה והצטרפו למחנה האימונים של מכבי תל אביב - מרחק כשעה נסיעה מווינה. שני השחקנים נפגשו בנתב"ג אחרי שאמש נסגרה סופית עסקת העברתו של אצילי מגרנאדה הספרדית לסגנית האלופה - דקות ספורות בלבד לפני תום מועד רישום השחקנים לסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית. מכבי תל אביב תשחק נגד מחזיקת הגביע האלבני, טיראנה.

אצילי חתם על החוזה במכבי תל אביב כבר לפני 10 ימים ויילבש את החולצה עם המספר 7. החוזה הוא לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית, והקשר ישתכר 400 אלף דולר נטו שכר בסיס ו-1,000 דולר לנקודה על פי כמות מקסימלית של 60 נקודות; ביחד 460 אלף דולר נטו לכל עונה. מאז החתימה במכבי תל אביב, ניהלו הצהובים מגעים עם גרנאדה במטרה לסיים את העסקה. הסיבה שהדברים התעכבו נעוצה בכך שבמועדון הספרדי ישנם הרבה גורמים ש"בוחשים בקלחת". במכבי היו בטוחים שהם יוכלו להשיג עסקה זולה יותר באמצעות אנשים אחרים בהנהלה של המועדון האנדלוסי, אבל לבסוף ייפרדו ממיליון יורו.





עוד בנושא

מכבי תל אביב הודיעה: עומר אצילי חתם לארבע שנים
מכבי תל אביב: אופיר דוידזאדה הושאל לעונה אחת מגנט הבלגית
יוסי בניון למקורביו: "ג'ורדי ביקש שאמתין, הבנתי שבמכבי מתלבטים בקשר למבוגרים"

קשר נבחרת ישראל עומר אצילי. ברני ארדוב
רק רצה לחזור להיות שחקן מפתח. אצילי/ברני ארדוב

בסביבתו של אצילי סיפרו הבוקר שהמגעים עם מכבי חיפה והפועל באר שבע היו מאוד רציניים וכנים. "אחרי העונה שעומר עבר בגרנאדה, היה לו חשוב מאוד הקשר עם המאמן הבא שתחתיו הוא ישחק", סיפר מקורב לקשר.

אצילי חזר לישראל כבר במהלך חודש מאי, לפני שהעונה בספרד הגיעה לסיומה. לפני כשבועיים ערך שלוש פגישות עם כל אחת מהקבוצות שמעוניינות בו: הפועל באר שבע, מכבי חיפה ומכבי תל אביב. לכל פגישה הגיעו השחקן, סוכנו רונן קצב, בעלי המועדון והמאמן. הפגישה הראשונה נערכה עם הפועל באר שבע כאשר אלונה ברקת וברק בכר נוכחים. לאחר מכן התקיימה פגישה דומה עם מכבי חיפה, בהשתתפות יעקב שחר וגיא לוזון. מכיוון שמיטש גולדהאר לא נמצא בישראל, הפגישה עם מכבי תל אביב הייתה בנוכחות ג'ורדי קרויף והיועץ המשפטי של המועדון מורן מאירי.

"בשום פגישה מהשלוש לא דובר על כסף", התעקש הבוקר מקורב לשחקן, "בכולן עומר רצה להרגיש עד כמה המאמן רוצה אותו ועד כמה הבעלים מוכן ללכת לעסקה הזו. לא דובר על תנאי החוזה, על אורכו ועל הסכומים. זה פשוט לא היה חשוב באותו זמן, אלא רק התחושה של עומר שהוא מגיע למקום שבו הוא יהיה בורג משמעותי".

לבסוף אצילי בחר במכבי תל אביב כשאר שני אלמנטים מובילים אותו להחלטה: הראשון הוא הקשר החם שנוצר בינו לבין ג'ורדי קרויף והשני הוא האתגר הגדול להשבת האליפות למכבי תל אביב, מועדון בו הוא כזכור החל את דרכו ככדורגלן.

בינתיים, אצילי סיפק ראיון ראשון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, ששילבה בסרטון תמונות וסרטונים מימיו במחלקת הילדים של המועדון. "גדלתי פה, התחלתי בגיל 8 עד גיל 16, שמח לחזור מהדלת הראשית", אמר, "תמיד היה את הפספוס הזזה בראש ורציתי לסגור מעגל, שמח לעשות את זה עכשיו. מחכה לאימון הראשון להראות מה שאני יודע, למשחק הראשון, למשחק הבית הראשון. השאיפה של כל שחקן היא להילחם על כל התארים, להשתתף בכל המפעלים, שמח שיש לי אפשרות להיות חלק מזה, מצפה כבר לפעם הראשונה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הודיעה: עומר אצילי חתם לארבע שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully