וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "אולי אחתום בקבוצת NBA שזקוקה למנהיג ותיק"

כוכב הפועל ירושלים התראיין בארצות הברית וסיפר על שלוש האופציות שלו: "אני יכול לפרוש כאלוף, לחזור ל-NBA או לשוב לישראל ולהגן על התואר. ברור שניו יורק יכולה להיות אופציה"

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

אחרי שזכה באליפות הראשונה בקריירה, אמארה סטודמאייר שב לארצות הברית ומתלבט היכן לשחק בעונה הבאה. בראיון שהעניק ל"ניו יורק פוסט", מתברר שחזרה להפועל ירושלים היא לא האופציה היחידה שעומדת על הפרק.

"אחרי שזכיתי באליפות כבר בשנה הראשונה שלי בירושלים, אני יכול פשוט לפרוש ולעזוב כאלוף", סיפר. "זו אפשרות אחת. עוד אפשרות היא אולי לחתום בקבוצה שזקוקה למנהיג ותיק ב-NBA. או שאחזור לישראל ואנסה להגן על התואר. אלה שלוש האופציות. יש לי זמן לחשוב עליהן".

ספציפית, נשאל האמריקאי הוותיק על האפשרות שיחזור לניו יורק - הקבוצה בה שיחק בין 2010 ו-2015, ובה עדיין יש לו קשר טוב עם הבעלים ג'יימס דולן. "לא דיברתי איתו על זה עדיין, אבל ברור שזו יכולה להיות אופציה", אמר. "יש לי רק רגשות חיוביים כלפי המועדון, וזה משהו שאחשוב עליו. תמיד רציתי בהצלחת הקבוצה".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים תעמוד לדין בשל התנהלות אוהדיה במשחק הגמר
דיווח: יבגני פשוטין מועמד להחליף את סימונה פיאניג'אני בהפועל ירושלים
הפועל ירושלים: שחקני הקבוצה שזכתה ביול"ב קאפ יתאחדו בשבוע הבא
מכבי תל אביב הציעה לטל בורשטיין להצטרף כעוזר מאמן

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הכל על הפרק. אמארה/ברני ארדוב

על האליפות ההיסטורית עם הפועל ירושלים סיפר: "אחרי עונה כה ארוכה, זה הרגיש מדהים להניף את הגביע. היתה לנו ריצה נהדרת. הקהל היה מדהים, בכל משחק הוא עודד, צרח והיה חיובי. למאמן היתה עבודה קשה כי היינו קבוצה מוכשרת מאוד. לבסוף הוא החליט לשחק עם הגארדים הלא-ישראלים הטובים יותר, ועם הגבוהים הישראלים. ככה היה לנו יתרון".

עוד באותו נושא

בר טימור: "אליפות עם כוכבית? זה מעצבן. תרבות ספורט מפגרת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully