וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה 86:68 לפינלנד בהכנה לקראת אליפות אירופה

19.6.2017 / 22:28

השחקנים של עודד קטש פתחו את ההכנות לאליפות אירופה בכרתים ברגל שמאל, עם הפסד לנבחרת שתשחק בדרג ב', אחרי ערב קליעה חלש מחוץ לקשת השלוש. זוסמן קלע 15 נקודות. בשלישי: איסלנד

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
יחפש ניצחון מול איסלנד. עודד קטש/ברני ארדוב

נבחרת העתודה פתחה הערב (שני) ברגל שמאל את משחקי ההכנה שלה לקראת אליפות אירופה, כשהפסידה 86:68 לנבחרת פינלנד, שמשחקת בדרג ב' של אירופה, במסגרת טורניר הכנה שנערך באיסלנד. השחקנים של עודד קטש, שהצטרף לנבחרת באיחור לאחר שגילה לפני הנסיעה כי הדרכון שלו לא בתוקף, פיגרו לאורך כל המשחק, והפינים ירדו למחצית היתרון 34:45. שחקני נבחרת העתודה הציגו משחק חלש מאוד מחוץ לקשת השלוש עם 4 קליעות מוצלחות מתוך 22 נסיונות. מחר (23:00) תפגוש ישראל את איסלנד.

את קלעי נבחרת ישראל הוליך יובל זוסמן עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשהשחקן היחיד חוץ ממנו שקולע בספרות כפולות היה הסנטר דניאל קופרברג שתרם 11 נקודות משלו. עוד קלעו לנבחרת: צוף בן משה 8 ו-7 ריבאונדים, נתנאל ארצי (7 ריבאונדים), מירון רוינה וגיל בני 7 כל אחד, תמיר בלאט 6 ו-6 אסיסטים, יונתן רבינוביץ' 4 ומייקל בריסקר 3.

אליפות אירופה לנבחרות עתודה, שתיערך הקיץ בכרתים, תיפתח ב-15 ליולי, כשהמטרה של ישראל כמו בכל קיץ היא לשרוד בדרג הבכיר של אירופה. בדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם השיטה באליפות אירופה מוזרה, כשכל הנבחרות תעפלנה לשמינית הגמר, שייערך בשיטת הצלבה, והמנצחות יעפילו לרבע הגמר, והמפסידות יירדו למשחקי הדירוג 9-16, משם ירדו שלוש נבחרות לדרג ב' של אירופה. בבית המוקדם יפגשו השחקנים של קטש את אוקראינה, ליטא ולטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully