וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון לבית"ר ירושלים, מאחורי הקלעים: הוויתור על הכסף, התקווה והלחץ

19.6.2017 / 14:47

תחילת המגעים (מיד אחרי גמר הגביע), המסר מבניון (כסף לא יהווה שיקול), הרמז מג'ורדי, השושבין אבי נמני, השיחה עם טביב והלחץ בקרב שחקני בית"ר. יוסי בניון מגיע לבית"ר בעסקה הפיקנטית של הקיץ: כך זה קרה מאחורי הקלעים

יח"צ - חד פעמי

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) שיוסי בניון סיכם בקבוצה לעונה אחת, אבל המגעים בין בניון לבית"ר החלו מעט לאחר גמר הגביע, שבו הפסידה קבוצתו מכבי תל אביב לבני יהודה. חוסר הוודאות במכבי תל אביב, יחד עם העובדה כי בניון הבין שלא בונים עליו כציר מרכזי בקרית שלום לעונה הבאה, הביאו לתחילת השיחות בין הצדדים. מהרגע הראשון בניון דיבר על הגעה לעונת פרישה מבית"ר, הקבוצה אותה אהד כילד. בניון ידע שאם הוא ירצה לשחק עוד עונה באנרגיות של קבוצה גדולה עם קהל ואווירה, בית"ר זאת האופציה האחרונה שלו.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הודיעה: יוסי בניון סיכם את תנאיו לעונה אחת
יוסי בניון למקורביו: "הבנתי שבמכבי תל אביב מתלבטים בקשר למבוגרים"
הגרלת הליגה האירופית: בית"ר ירושלים מול ושאש, מכבי תל אביב מול טיראנה
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע תפגוש את הונבד בסיבוב השני

- יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לא בטוח שהוא מגיע אך ורק לעונת פרישה. בניון/יוסי ציפקיס

בבית"ר התלבטו. מצד אחד זה יוסי בניון, שחקן שתמיד יכול לעזור וגם לייצר באז גדול, אך מנגד הקישור עמוס בשחקנים, והרצון היה להמתין לשלומי אזולאי. מנגד, הרצון והלחץ מצד בניון ומקורביו היה גדול לאחרונה והביא למצב שהמסר לבית"ר היה ברור: הכסף לא יהווה מכשול. ברגע שזה קרה, בבית"ר כבר החלו לחשוב באופן חיובי על האפשרות.

יש לציין כי גם לקראת סיום הקדנציה של בניון במכבי חיפה הוא שוחח עם אלי טביב והיה קרוב לבית"ר ירושלים, אך העדיף לבחור בהצעה של מכבי תל אביב. כעת, משהבשילו התנאים עבור שני הצדדים, בניון מגיע לבית"ר ירושלים, ולא בטוח שאך ורק לעונת פרישה.

מבחינה מקצועית, בשבועיים האחרונים מאז עלה השם של בניון בבית"ר לא ידעו איך לעכל זאת. לא הצוות המקצועי, וגם לא השחקנים. מצד אחד זה יוסי בניון, אחד מגדולי כדורגלני ישראל, ומצד שני, לפחות בשלב ראשון הוא לא צפוי להיות שחקן הרכב - דבר שבית"ר והשחקן יצטרכו לראות איך להתמודד איתו.

בסגל של בית"ר ירושלים יש לא מעט קשרים שחוששים לדקות המשחק שלהם, והצירוף של בניון לא מוסיף להם שקט. בניון אמור לשחק בחלק הקדמי בשלישיית הקישור, עמדה שכבר בשלב זה יש לקבוצה את ז'אורז'יניו, סאבו, עידן ורד, אמיר עגייב, חן עזרא וציון צמח. בקונוטציה מסוימת דוד קלטינס וקלאודימיר יכולים לשחק יחד בקישור, מה שיצמצם את האפשרויות לכל הרשימה הזאת, כך שהתחרות בבית"ר על כל דקה בקישור צפויה להיות גדולה מאוד.

עוד באותו נושא

הלכלכתם וגם ביקרתם: מה כל כך מפתיע בשריקות הבוז ליוסי בניון במשחק הנבחרת?

לכתבה המלאה
אבי נמני. קובי אליהו
הבהיר לטביב שבניון לא הולך למכבי פתח תקוה ולא לשום קבוצה אחרת, ושהוא רוצה לשחק רק בבית"ר, ושהכסף לא יהווה בעיה. נמני/קובי אליהו

השושבין של העסקה הוא אבי נמני. מהרגע שנמני הבין לאן הולכים העניינים מול מכבי תל אביב הוא החל לתווך בין הצדדים. האנרגיות היו טובות, בין אלי אוחנה לבניון יש הרבה כבוד והערכה הדדיים, אך בסופו של דבר את הכסף משלם אלי טביב, ואם זה לא היה מגיע למצב בו בניון מבהיר כי הכסף מבחינתו לא יהווה מכשול, השידוך לא היה יוצא לפועל.

התפנית הייתה היום בבוקר, כשנמני הבהיר בשיחה עם בית"ר שבניון לא הולך למכבי פתח תקוה ולא לשום קבוצה אחרת, ושהוא רוצה לשחק רק בבית"ר, ושהכסף לא יהווה בעיה. מיד אחרי השיחה עם נמני, בבית"ר העבירו לבניון את ההצעה הכספית, הפרטים סוכמו, וההודעה הרשמית יצאה.

מבחינת אוהדי בית"ר צירופו של בניון זה באז גדול. הוא אמנם לא בניון של לפני חמש או עשר שנים, אבל עדיין אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, והצירוף שלו מוסיף צבע ועניין לקבוצה. בימים האחרונים הזכירו האוהדים כי בעבר גם רכש בניון מניות בעמותת האוהדים כאשר בית"ר הייתה בצרות ובשנה שעברה ביקש ממאיר הרוש את החולצה של בית"ר עם השם שלו עליה, משהו שתמיד רצה שיהיה לו. האנרגיות בפתיחה הן טובות. האם השידוך הזה יצליח? מה שבטוח, יהיה מעניין לראות.

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי טביב. קובי אליהו
אוחנה מעריך את בניון, טביב יודע שהוא כוח שיווקי מצוין. בית"ר עם מהלך פיקנטי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully