וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון סיכם את תנאיו לעונה בית"ר ירושלים: "מתרגש להצטרף לקבוצה שאהדתי כל חיי"

19.6.2017 / 13:56

החתמה פיקנטית בבירה: אחרי עונה אחת במכבי תל אביב, הקשר הוותיק עובר לטדי. בניון: "מדובר בסגירת מעגל עם גיבור ילדותי אשר הערצתי, אלי אוחנה. מחכה כבר לשחק מול הקהל של בית"ר"

יח"צ - חד פעמי

יוסי בניון, קשרה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, סיכם היום (שני) את תנאיו בשורות בית"ר ירושלים. אחרי שבמכבי דחו את ההחלטה האם בניון נשאר בשורותיהם גם בעונה הבאה, הקשר לא חיכה ועובר לקבוצה של שרון מימר שסיימה שלישית בעונה החולפת ותשחק השנה במוקדמות הליגה האירופית.

בניון אמר לאתר הרשמי אחרי חתימתו: "אני מאושר ומתרגש להצטרף לקבוצה שאהדתי כל חיי, בוודאי שמדובר גם בסגירת מעגל עם גיבור ילדותי אשר הערצתי, אלי אוחנה. מחכה כבר לשחק מול הקהל של בית"ר וכעת כל כולי מכוון לעבודה. עוד גבר, אני רוצה להודות למכבי תל אביב ולג'ורדי קרויף על השנה שחלפה".

עוד בנושא

יוסי בניון לבית"ר ירושלים, מאחורי הקלעים: הוויתור על הכסף, השיחה המכרעת

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
נשאר צהוב. יוסי בניון/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תהיה התחנה הרביעית של בניון בישראל אחרי הפועל באר שבע, מכבי חיפה (שתי קדנציות) ומכבי תל אביב. הקשר הוותיק הוא שיאן ההופעות בנבחרת ישראל עם 99 וברזומה שלו שתי אליפויות, גביע אחד וזכייה בליגה האירופית עם צ'לסי. בניון, מגדולי כדורגלני ישראל בכל הזמנים, רשם קריירה מזהירה בת 12 שנים באירופה. הוא שיחק בראסינג סנטאנדר הספרדית ובהמשך לבש את מדיהן של ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וקווינס פארק ריינג'רס.

בניון יצטרף לז'אורז'יניו, אמיר עגייב, מיקי סירושטיין ואנתוני ואראן שהגיעו לפני כן למועדון והוא עשוי לקבל תפקיד מפתח בקישור שאיבד את דן איינבינדר שעזב לבאר שבע. בניון נתן עונה טובה יחסית במכבי תל אביב והוא גם חזר לסגל הנבחרת ונכנס כמחליף בתבוסה הביתית מול אלבניה במשחק האחרון.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של בניון לבית"ר ירושלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully