וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: סדרת האליפות בין אס"א תל אביב להפועל גוש זבולון יוצאת לדרך

19.6.2017 / 12:06

בבריכה האולימפית במכון וינגייט תחל הסדרה שתקבע את זהות האלופה. אס"א תל אביב מחפשת אליפות תשיעית, גוש זבולון תנסה לזכות בתואר השלישי בתולדות המועדון

הפועל גוש זבולון. באדיבות איגוד הכדורמים, באדיבות המצולמים
הקיבוצניקים מתכוננים לגמר. גוש זבולון/באדיבות המצולמים, באדיבות איגוד הכדורמים

סדרת אליפות הכדורמים 2017 תיפתח הערב (21:30) בבריכה האולימפית במכון ווינגייט עם דרבי בין העיר לקיבוץ. זאת כשאס"א תל אביב תתמודד מול הפועל גוש זבולון בסדרת הטוב מ-3 משחקים.

אס"א זכתה בדאבל של 2016 וכבר איבדה העונה את גביע המדינה בו זכתה הפועל קרית טבעון. טבעון ניצחה בגמר הגביע את זבולון, אבל הנקמה הגיעה בשבוע שעבר, כשהגוש ניצח את סדרת חצי הגמר מול טבעון בצורה חלקה 0-2. מדובר בהפתעה מכיוון שבטבעון משחקים שני זרים ואילו זבולון ישראלית לחלוטין.

אס"א רוצה אליפות מספר תשע, זבולון רוצה את המספר שלוש שלה, ולפחות על הנייר, התל אביבים נראים טוב יותר מכיוון שניצחו את הגוש בכל משחקי הליגה הרגילה. מצד שני, אחרי ההפתעה בחצי הגמר כבר אי אפשר לדעת מה הקיבוצניקים מכינים לגמר.

אס"א תל אביב. באדיבות איגוד הכדורמים, מערכת וואלה! NEWS
נראים טוב יותר. אס"א תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות איגוד הכדורמים

גם קבוצות הנוער של המועדונים נפגשו ברגעי ההכרעה העונה, והתחלקו בתארים. תחילה, הגוש זכה בגביע המדינה לנוער, ולאחר שלושה משחקי פליאוף צמודים ניצחה אסא 1-2 בסדרת האליפות.

בני לנג, מאמן אס"א, אמר לאחר שחניכיו הכניעו בקלות את הפועל פתח תקוה בסדרת חצי הגמר: "אני לא אוהב להגיע אל רגעי ההכרעה אחרי משחקים קלים כי אם משהו פתאום נתקע צריך לדעת לצאת מפיגור או לנצח משחק צמוד. יש לנו שחקנים טובים אבל אני לא רואה כאן דומיננטיות לאיזשהו צד".

ערן עמור, מאמן הגוש: "לאס"א יש סגל רחב ומאוזן ואין שחקן אחד אותו אפשר לנטרל כדי לנצח. המפתח יהיה בהגנה, להוריד אותם מ-7 גולים ובמשחק שקול אולי לנצח. זוהי מטרה שאפשר לעמוד בה ואנחנו מאמינים כי יש לנו קבוצה טובה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully