וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תיפגש עם מוחמד כליבאת וממתינה לתשובה מישראל זגורי

19.6.2017 / 11:26

הקבוצה מעוניינת להחזיר את חלוץ רעננה לקדנציה נוספת, גורם: "הוא שחקן מצוין ואישיות מצוינת". זגורי קיבל הצעה גבוהה מאוד, וויליאם סוארס מבאר שבע עלה כמועמד לחיזוק ההגנה

שחקני הפועל רעננה יובל שבתאי, מוחמד כליבאת, דור חוגי. מגד גוזני
על הכוונת של סכנין. כליבאת/מגד גוזני

אחרי שמינתה מאמן, בני סכנין מגבשת את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. הנהלת הקבוצה תיפגש עם מוחמד כליבאת בניסיון לצרף אותו לקדנציה נוספת בקבוצה. כזכור, בהנהלת המועדון גיששו כבר עם השחקן אך כעת לאחר אישור הצוות המקצועי יאיצו במועדון את העניינים וייפגשו עם השחקן. גורם בסכנין אמר: "כליבאת אישיות מצוינת ושחקן מצוין והעובדה שהוא מכיר את המערכת והיה אהוב ומוצלח פה מהווה יתרון".

מלבד כליבאת, בקבוצה מחכים גם לתשובה של ישראל זגורי שכבר קיבל הצעה גבוהה מאוד. זגורי מבוקש במ.ס אשדוד למרות שבשלב זה נראה שבהנהלת המועדון פחות מתלהבים מהאפשרות וכן בהפועל עכו והפועל רעננה אך נראה נכון לעכשיו שסכנין היא הרצינית ביותר לגבי השחקן שצמח בהפועל רמת גן והספיק לשחק בהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים.

בנוסף, בקבוצה יצרפו בלם נוסף לסגל כשחלק מהשמות שעלו הם אעיד חבשי, עלא אבו סלאח, ו-וויליאם סוארס, כאשר גם שלושה ברזילאים ביניהם חלוץ וקשר אמצע נמצאים במשא ומתן מתקדם עם המועדון. הקבוצה תפתח את האימונים בשני ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully