וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיליאן אמבפה החליט לעבור לריאל מדריד

ב"מארקה" טוענים כי החלוץ ערך ישיבה טעונה עם ראשי אלופת צרפת. פלורנטינו פרס ימשיך לשמש כנשיא הבלאנקוס לפחות עד 2021. ולמה בברצלונה לא רוצים שרונאלדו יעזוב את ריאל?

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

קיליאן אמבפה סימן את ריאל מדריד, כך מדווח הבוקר (שני) "מארקה". על פי העיתון החלוץ המבטיח של מונאקו קיים בסוף השבוע האחרון ישיבה עם ראשי המועדון מהנסיכות והכריז כי ברצונו לשחק בריאל מדריד.

ב"מארקה" נכתב עוד כי אמבפה בן ה-18, שכבש העונה 26 שערים בכל המסגרות, נחוש לבצע את המהלך וכי חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו בבלאנקוס עשוי להאיץ את המהלך.

מה שעוד עשוי לסייע למעבר של אמבפה לשורות אלופת אירופה היא העובדה שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס יישאר בתפקידו לפחות עד שנת 2021.

על פי כלי תקשורת בספרד תקופת כהונתו של פרס הוארכה מאחר שאיש לא הגיש מועמדות נגדו בבחירות שהיו אמורות להתקיים לנשיאות המועדון. כיוון שכך, הוחלט שפרס בן ה-70 ימשיך בתפקידו ל-4 שנים נוספות.

פרס, שידוע בנטייה שלו להחתים שמות גדולים, נבחר לראשונה לנשיאות הבלאנקוס בשנת 2000. ב-2004 הוא נבחר לכהונה נוספת אך התפטר בשנת 2006 אחרי הופעה כושלת בליגת האלופות והוחלף על ידי ראמון קלדרון. ב-1 ביוני 2009 פרס שוב נבחר לנשיאות כשגם אז כל המועמדים הפוטנציאליים בחרו שלא להתמודד מולו.

עוד בנושא

המשך יבוא? הציטוטים הנבחרים של מוריניו על רונאלדו
דיווח: רונאלדו לוחץ על סוכנו להחזירו למנצ'סטר יונייטד
ידיעת ההעברות היומית: ארסנל בעקבות ארדה טוראן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך למדריד. השער של "מארקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים בספרד ממשיכים לעסוק בחוסר הוודאות סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו. דווקא בברצלונה, היריבה השנואה של ריאל מדריד, לא כולם רוצים שרונאלדו יעזוב למועדון אחר.

גורם בבארסה צוטט בהתייחסו לנושא כאומר: "אם הם ימכרו את רונאלדו, ריאל יקבלו לפחות 200 מיליון יורו וזה הופך אותם ליריב עוד יותר מסוכן בשוק ההעברות. הם יוכלו להביא בלי שום בעיה שחקנים כמו אמבפה, אנטואן גריזמן ואחרים".

אם לשפוט על פי סקר שפורסם ב"אס" אוהדי ריאל מתייצבים נגד הכוכב. 81 אחוזים מאוהדי הבלאנקוס לא מבינים את הצעד של רונאלדו וסבורים שאין לו שום סיבה לעזוב את המועדון.

עוד באותו נושא

יורו צעירות: אוהדי איטליה השליכו שטרות לעבר דונארומה,

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
"המכירה שלו תהפוך את ריאל לעוד יותר מסוכנת". רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully