וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "הפועל תל אביב צריכה שחקנים רעבים, אחרים שלא יהיו פה"

חברי הנהלת האדומים והמאמן החדש קיימו מפגש עם כ-100 אוהדים. זאב גרינברג: "כל מי שחשוד בהדלפה יצטרך ללכת למכונת אמת. כרגע כל החובות שלנו מוקפאים, נשחק רק בבלומפילד"

איציק ניסנוב בעלים הפועל תל אביב (מימין) לצד המאמן מוטי איוניר. ברני ארדוב
"כל שחקן שרצינו, הבאנו". איוניר/ברני ארדוב

הנהלת הפועל תל אביב והמאמן מוטי אוייניר קיימו הערב (ראשון) מפגש עם האוהדים האדומים לקראת העונה המצפה למועדון בליגה הלאומית. למפגש התייצבו כ-100 אוהדים שהפנו שאלות קשות ונוקבות לאחים ניסנוב, זאב גרינברג וגם למוטי איוניר שהתקבל במחיאות כפיים. גם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער עומר בוקסנבוים נטל חלק במפגש.

איציק ניסנוב בעלים הפועל תל אביב (מימין). ברני ארדוב
המאמן התקבל במחיאות כפיים/ברני ארדוב

איוניר יש לציין הגיע למפגש לאחר שסיים לפרשן משחק בגביע הקונפדרציות בטלוויזיה. בהתייחס לסגל השחקנים המתגבש אמר המאמן: "הסגל עוד לא נסגר, אנחנו עדיין בשלבים של תכנונים ובנייה ויש עוד שחקנים שצריכים להגיע. שחקנים שמתלבטים האם להישאר בהפועל אלו לא שחקנים שצריכים להיות פה. אנחנו רוצים שחקנים רעבים שרוצים להחזיר מועדון לליגת העל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זאב גרינברג (מימין) עם שרון ניסנוב, איציק ניסנוב, מוטי איוניר, עומר בוקסנבוים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כ-70 איש באו לראות אותם. ראשי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"מי שחושב על הקריירה האישית שלו, אנחנו מוותרים עליו. למעט ז'ורדן פושה כל שחקן שרצינו הגיע. ז'ורדן פושה עכשיו מחכה לחתום בליגה הראשונה בצרפת ולכן הוא לא פה. כל שחקן אחר שרצינו הצלחנו להביא אותו".

זאב גרינברג הסביר על נושא החובות שיש לאופ"א ולפיפ"א: "חובות חו"ל זה נושא מאוד מורכב. כל החובות שאתם שומעים עליהם אלה חובות של חברת 'הראל אחזקות', שהחזיקה בהפועל לפנינו. אנחנו רכשנו את המותג שנקרא הפועל תל אביב מבית המשפט. אנחנו לקחנו על עצמנו את הטיפול בכל החובות של חו"ל, טיפול ולא שילום. אנחנו שכרנו את שירותיו של עורך דין שמטפל בכל תיק ותיק וגם יש לנו הצלחות. למשל, אחד השחקנים שהגיש תביעה על 900 אלף יורו, אנחנו עכשיו מתדיינים איתו אם הוא צריך לשלם לנו פיצוי או לא . נכון לרגע זה פיפ"א קיבלה את עמדתנו וכל החובות מוקפאים. עד לרגע זה לא התעוררה נגדנו שום בעיה. אנחנו לא מתכוונים לחתום על חוזה שאנחנו לא נוכל לשלם עליו".

לגבי האיצטדיון בבת ים אמר גרינברג: "אנחנו מחכים לבלומפילד, נשחק רק שם. האצטדיון בבת ים מבחינתנו הוא שום דבר. אנחנו כל הזמן במגעים עם עיריית תל אביב לגבי בלומפילד".

גרינברג התייחס גם לתופעת ההדלפות. לדבריו: "יש בעיה של הדלפות, אנחנו מנסחים קוד אתי לפיו כל מי שחשוד בהדלפה יצטרך ללכת למכונת אמת".

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הגיע אחרי שפרשן משחק בטלוויזיה. איוניר/ברני ארדוב

איציק ניסנוב התייחס למעורבות הקהל בניהול. לדבריו: "אני לא חושב שכרגע קהל יכול להיות חלק מהמועדון. זה לא יכול לעבוד. מה שכן, צריך לנהל דיאלוג עם הקהל. יכול להיות שצריכים לקיים ישיבות על בסיס חודשי עם הקהל. זו דעתי. כרגע לא צריך לעשות עמותה או משהו כזה".

עומר בוקסנבוים מנהל מקצועי מחלקת הנוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עומר בוקסנבוים/ברני ארדוב

במהלך הערב חשפה ההנהלה את מחירי המנויים החדשים: מנוי נוער, סטודנט וחייל שעלה 850 שקלים, יעלה השנה 690 שקלים, יציע כסף מבוגר שעלה השנה 5500 יעלה 2900. מנוי מבוגר פלוס ילד יעלה 4900 שקלים.

מנוי זהב יעלה במקום 15,000 שקלים 10000 שקלים ומנוי בוגר רגיל ליציע המזרחי יעלה 750 שקלים. יש לציין כי חלק מהאוהדים שנכחו במפגש הביעו מחאה על המחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully