וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שחקני הקבוצה שזכתה ביול"ב קאפ יתאחדו בשבוע הבא

דורון שפר, וויל סולומון, קלי מקארתי, טוני אווג'ובי ואחרים ישתתפו בסטריטבול ירושלים, שיעמוד בסימן 50 שנה לשחרור ואיחוד העיר. גם גביע היול"ב קאפ יגיע לביקור חגיגי

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

13 שנים לאחר הזכייה ההיסטורית בגביע יול"ב, הפועל ירושלים של עונת 2003/4 תעלה שוב על אותו מגרש. כל שחקני הסגל שבשנת 2004 הניפו את התואר האירופי המשני בשרלרואה עם הניצחון הבלתי נשכח על ריאל מדריד יתאחדו לערב אחד, ביום שלישי הבא בשעה 19:00 בכיכר ספרא בירושלים, במסגרת סטריטבול ירושלים 2017. השחקנים יכובדו בטקס מיוחד, שיכלול קליפים מרגשים, תחרויות קליעה, משחקי סטריטבול בין שחקני הקבוצה. גם גביע היול"ב יקפוץ לביקור.

שלושת השחקנים הזרים מאותה העונה - טונג'י אווג'ובי, קלי מקארתי ו-וויל סולומון (הזר הפעיל היחיד מתוך הקבוצה ההיא) יגיעו ארצה, לצד השחקנים הישראלים - עידו קוז'יקרו, משה מזרחי, ארז כץ, דורון שפר, אמיר מוכתרי, יובל נעימי ורביב לימונד. צוות המאמנים מאותה עונה - המאמן הראשי שרון דרוקר, ועוזרו מתן חרוש, גם כן יהיו חלק מהטקס באירוע.

סטריטבול ירושלים הוא אחד מאירועי ספורט הקהילה הוותיקים בעיר, ומאות שחקנים חובבים משתתפים בו בכל שנה. השנה הסטריטבול עומד בסימן 50 שנה לשחרור ירושלים, ובמסגרת האירועים הוחלט להזמין את השחקנים שהובילו את הפועל ירושלים לתואר האירופי היחיד בתולדותיה.

להרשמה לסטריטבול ירושלים 2017

עוד בנושא:

עירוני נהריה: אריק אלפסי חתם לעונה נוספת
מכבי תל אביב מציעה לטייריס רייס: שלושה מיליון דולר לשלוש שנים
מכבי חיפה הודיעה: ארנון שירן עוזב את תפקידו כסגן היו"ר אחרי שבע שנים

שחקני הפועל גליל עליון לשעבר, דורון שפר, עידו קוז'יקרו. דרור פיקלני
שוב על אותו פרקט. שפר וקוז'יקרו/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully