וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אריק אלפסי חתם לעונה נוספת

18.6.2017 / 19:40

הנהלת הקבוצה החליטה לתת את האמון במאמן לעונה שלישית ברצף. היו"ר ניסים אלפסי: "אריק עשה שתי עונות מוצלחות עם הישגים גדולים". במועדון יחליטו לגבי עתידם של שולדבראנד ודגלאס

one

עירוני נהריה הודיעה הערב (ראשון) כי המאמן אריק אלפסי ימשיך לעונה שלישית, לאחר פגישה בינו לבין יו"ר המועדון ניסים אלפסי.

לאחר סיום העונה המתסכל עבור הקבוצה היה נראה כי אלפסי יסיים את דרכו לאחר שנתיים, אך לאחר שראשי הקבוצה לקחו לעצמם מספר ימים כדי לסדר את המחשבות, הוחלט להמשיך עם אלפסי לעונה נוספת, השלישית ברציפות.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
"הביא את הקהל בהמוניו". אלפסי/ברני ארדוב

"אני מודה על האמון שנתנו בי יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, ראש העיר מר ז'קי סבג, ויוסי אביטן הגזבר", אמר אריק אלפסי לאחר החתימה, "אני נרגש ושמח להתחיל עונה שלישית בעירוני נהריה, ומקווה להמשיך ולהצעיד את המועדון, לצמרת הכדורסל בישראל. אני מבטיח לקהל הגדול בנהריה, להמשיך ולהעמיד קבוצה טובה, מחוייבת ואטרקטיבית, שתגרום הנאה וגאוה לקהל המסור ולתושבי נהריה והסביבה".

ניסים אלפסי הוסיף: "אני שמח על ההחתמה הראויה. המאמן אריק אלפסי,עשה שתי עונות מוצלחות עם הישגים גדולים, ושבירת שיאים כמו כן, הבאת הקהל בהמוניו והבעת האמון בקבוצה. לאחר שתי עונות מוצלחות, הדרך סלולה לעונה שלישית, מוצלחת וטובה יותר".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מציעה לטייריס רייס: שלושה מיליון דולר לשלוש שנים

לכתבה המלאה

נהריה, שהשתתפה העונה באירופה אחרי שנים רבות והגיעה עד לרבע גמר היורופקאפ, סיימה את העונה הסדירה במקום השישי, והובילה 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף על הפועל ירושלים, לפני שאלופת המדינה הטרייה ביצעה מהפך מרשים וניצחה את הסדרה 2:3.

עוד באותו נושא:
שון דאוסון יחל להיבחן במדי דאלאס החל מיום שני
מכבי חיפה הודיעה: ארנון שירן עוזב את תפקידו כסגן היו"ר אחרי שבע שנים

הסגולים יצטרכו לבצע רענון לקראת העונה הבאה, כשהקפטן ערן אסנטי כבר הודיע על פרישה. בקבוצה יצטרכו להחליט האם לנסות להשאיר את יהונתן שולדבראנד, ניב ברקוביץ' וסטו דגלאס שמבוקשים על ידי מספר קבוצות. איגור נסטרנקו צפוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully