וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בן תורג'מן חתם רשמית, עאיד חבשי על הכוונת

מגן הפועל באר שבע השלים את המעבר לקבוצה של יוסי אבוקסיס. תורג'מן: "אני מגיע עם מוטיבציה גדולה לתרום ולהצליח". בבני יהודה ממתינים לתשובת בית"ר ירושלים בעניין טל כחילה

בן תורג'מן שחקן בני יהודה (במרכז). בני יהודה, אתר רשמי
"היו לי הצעות נוספות". תורג'מן במעמד החתימה/אתר רשמי, בני יהודה

בני יהודה הודיעה הערב (ראשון) על החתמת בן תורג'מן, מגן הפועל באר שבע, לשלוש שנים במועדון. "בן תורג'מן חתם לפני זמן קצר על חוזה ל-3 שנים בבני יהודה באמצעות סוכנו, זיו שטיינברג", נאמר בהודעת המועדון.

תורג'מן עצמו אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום ולהצטרף למועדון כמו בני יהודה. אני מגיע עם מוטיבציה גדולה לתרום ולהצליח. היו לי מספר הצעות מקבוצות נוספות, אבל ברגע שבני יהודה פנו אליי היה לי ברור שאני רוצה לשחק רק בשכונת התקווה". המגן נרכש תמורת 100 אלף שקלים והוא למעשה החתמה הראשונה הראשונה של יוסי אבוקסיס בקבוצה.

שחקן בני יהודה טל כחילה. ברני ארדוב
לא אמור להיות בתוכניות של בית"ר. כחילה/ברני ארדוב

מלבדו, אבוקסיס גם מעוניין בלם מכבי חיפה, עאיד חבשי. הכתומים כבר העבירו לירוקים מסרים רשמיים שהם מעוניינים בבלם, אך טרם קיבלו תשובה מחיפה כמה תדרוש עבור השאלתו.

ראוי לציין, כי אם הדרישות של הירוקים יהיו גבוהות מידי, בני יהודה תנסה להחתים בלמים אחרים. עם קשר או בלי, בשכונה עדיין לא ויתרו סופית על טל כחילה שעבר באמצע העונה שעברה למועדון.

עוד באותו נושא:
בית"ר ירושלים: שביעות רצון למרות ההפסד 2:1 לוושאש, אוחנה ייפגש עם קרויף
מכבי חיפה: ההצעה הרוסית על גוטליב תפוג בבוקר. קוסטדינוב מועמד

בבני יהודה ממתינים גם בעניין זה לתשובות מבית"ר ירושלים, ולמרות שהוא אמור להיות בתכניות של הקבוצה מהבירה, נראה כי כחילה עצמו מעדיף עונה נוספת אצל הכתומים. זאת בשל העובדה שאצל אבוקסיס אמור הבלם לקבל דקות משמעותיות לאורך העונה, זאת בעוד בבית"ר כרגע לא נראה שהוא מתכונן להיות אחד הבלמים המובילים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully