וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע לא תשחרר את ביטון לפני המשחקים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות

18.6.2017 / 10:40

באלופה העבירו מסר למגן, לפיו אם תגיע הצעה רשמית מקבוצה באירופה היא תיבחן רק לאחר המשחקים הראשונים. הקבוצה תערוך היום אימון עם סגל מלא. מאריבור תאיץ את המגעים לגבי לוסיו

עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע העבירה מסר למגן הימני, בן ביטון, לפיו היא מעוניינת שיישאר לכל הפחות למשחקים הראשונים של מוקדמות ליגות האלופות. ביטון מבוקש בכמה קבוצות בבלגיה וכן בליגות אחרות, אך באלופה הישראלית קיבלו החלטה להשאיר את השחקן, ולפחות עד לשלב בו דור אלו ייכנס לעניינים.

יש לציין שבשלב זה לא התקבלה הצעה רשמית על המגן והשיחות התקיימו מול נציגיו, אך בבאר שבע הודיעו בכל מקרה שהם מעוניינים כאמור שהשחקן יישאר לפתיחת העונה האירופית. אם הצעה רשמית תגיע, היא תיבחן בהמשך. כזכור, גם בעונה שעברה בבאר שבע השאירו את אופיר דוידזאדה עד סוף שלב מוקדמות ליגת האלופות, ושחררו אותו לאחר המפגשים מול סלטיק וכעת רוצים באלופה לנהוג באופן דומה.

מי שכן יקבל שחרור, הוא החלוץ הברזילאי לוסיו, שלא נמצא בתוכניות. כידוע, מאריבור הסלובנית גיששה לגבי השחקן וכעת אלופת סלובניה מתכוונת להאיץ את המגעים לגביו ולנסות לצרפו. בעניין אחר, היום (ראשון) הקבוצה תערוך לראשונה אימון בסגל מלא לאחר ששחקני הנבחרות יחלו להתאמן יחד עם שאר הקבוצה, שמתאמנת כבר מיום שלישי שעבר. ביום שלישי הקרוב צפויה הקבוצה לצאת למחנה האימון בפולין.

עוד בנושא:

מאריבור הסלובנית גיששה לגבי העברתו של לוסיו
הפועל באר שבע הוציאה את עונת 2017/18 לדרך עם אימון פתיחה

בן ביטון הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נשאר בדרום, בינתיים. בן ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully