וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוואנגז'ו ר.פ נפרדה ב-1:1 עם שנגחאי, זהבי כבש מ-30 מטר

הישראלי כבש שער עשירי העונה אחרי שניצל טעות קשה של שוער שנגחאי (30), אבל הולק השווה מעמדת נבדל (45). שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים אחרי תגרה המונית בין השחקנים

אתר רשמי

בווידאו: תקציר המשחק

גוואנגז'ו ר.פ של ערן זהבי נפרדה היום (ראשון) ב-1:1 עם שנגחאי סיפג החזקה וסופרת משחק שביעי רצוף בליגה ללא ניצחון. זהבי כבש את שערו העשירי העונה כשכדור שלו מ-30 מטר הטעה את השוער האורח שהדף לשערו הוא, אבל הולק השווה דקה לפני ההפסקה אחרי פריצה סוחפת ובישול של אוסקר מעמדת נבדל. אולם, האירוע המסעיר של המשחק התרחש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כאשר אוסקר גרם למהומה כשבעט את הכדור בשני שחקני גוואנגז'ו שלא נותרו חייבים ובמגרש פרצה תגרה המונית שבסיומה הורחקו לי ופו. גוואנגז'ו מסיימת בתוצאה די מחמיאה מול אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה, שמצידה פספסה הזדמנות לצמק את הפער מאברגרנדה בפסגה לשתי נקודות.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
חזר לכבוש. ערן זהבי/אתר רשמי, גוואנגז'ו R&F

דקה 90: ערן זהבי הוביל מתפרצת מסוכנת, שעט לעבר השער ומזווית לא פשוטה בעט חזק לפינה, אבל הפעם שוער שנגחאי היה במקום והדף.

דקה 65: ערן זהבי ניסה להפתיע עם בעיטת מספרת, אבל הכדור שהוא ייצר היה חלש מדי.

דקה 49: ערן זהבי הוכשל על סף הרחבה ורנטיניו בעט כדור חופשי נהדר שחמק בסנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 45+1: מהומה גדולה פרצה במגרש אחרי שאוסקר בעט את הכדור על שני שחקנים של גוואנגז'ו שלא נשארו חייבים ובעטו בברזילאי כשהוא שוכב על הדשא. יתר שחקני הקבוצות התערבו ופרצה ממש תגרה המונית בין שחקני הקבוצות. השופט הגיב עם הרחקתם של לי טישיאן ופו הונאן משתי הקבוצות.

דקה 45: גול! שנגחאי השוותה ל-1:1 אחרי פריצה סוחפת של הולק שפרץ מ-50 מטר, החליף מסירות עם אוסקר שהיה בעמדת נבדל, וגלגל מקרוב פנימה.

דקה 30: גול! ערן זהבי, מי אם לא הוא בעט כדור לא חזק מ-30 מטר למרכז השער. יאן ז'ונלינג השוער האורח היה חייב לקלוט אבל שמט את הכדור לשערו הוא. 0:1 לגוואנגז'ו.

דקה 13: גוואנגז'ו התקרבה לשער הראשון בזכות המגן השמאלי זיהאנג זיפנג שהצטרף להתקפה ובעט כדור חזק בשמאל לפינה, אבל שוער האורחים הדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully