וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ההצעה הרוסית על גוטליב תפוג בבוקר. קוסטדינוב מועמד

18.6.2017 / 15:57

אופה הגבילה את הצעתה להפועל תל אביב עד שני ב-10:00, אחרת הבלם עשוי לעבור למכבי חיפה. במועדון בוחנים את מועמדותו של שחקן לבסקי ונבחרת בולגריה. פיצוץ עם אלטמן, מזרחי מתקרב

שחקן נבחרת בולגריה גיורגי קוסטדינוב. AP
בדרך לחיפה? גיורגי קוסטדינוב/AP

מכבי חיפה בוחנת את האפשרות לצרף את הקשר גיורגי קוסטדינוב. לאחרונה הוזכר השחקן גם כמועמד לבני יהודה אך נראה כי העלויות כבדות עבור הזהובים. על פי מקורות בחו"ל, הירוקים פנו לאחרונה לנציגי השחקן בבקשה לבחון אפשרות לצרפו בעונה הבאה. קוסטדינוב,26, שחקן חופשי וסיים חוזה בלבסקי סופיה. בעונה החולפת הוא כבש ארבעה שערים במדי קבוצתו. למרות זאת, הוא משתייך לסגל נבחרת בולגריה ורק ביום שישי שעבר הוא שיחק 90 דקות וכבש שער במדי הנבחרת במשחק מול בלארוס במסגרת מוקדמות גביע העולם. זוהי ההופעה הרביעית שלו מאז אוקטובר האחרון.

לגבי אדי גוטליב, מתברר כי אופה הגבילה בזמן את הצעתה להפועל תל אביב והודיעה כי אם עד מחר ב-10:00 בבוקר לא תאפשר את מעברו של השחקן תמורת 250 אלף יורו, היא תוותר על האופציה. מכבי חיפה עדיין בתמונה לאור רצונו של גיא לוזון לצרף את השחקן, ואם האדומים לא ייענו להצעה הרוסית השחקן עשוי לעבור בסופו של דבר לירוקים. יש לציין כי "הפועל תל אביב דורשת סכום מופרז של 700 אלף יורו ולכן כרגע המו"מ עם הרוסים תקוע. יש לציין כי בעבר דרשו האדומים 400 אלף דולר ממכבי חיפה, אך סכום זה היה גבוה מדי עבור הירוקים. אם לא יחתום, עשוי עאיד חבשי להיות בקבוצה.

עוד בנושא:

בן הרוש סיכם לשנתיים במכבי חיפה, החתימה צפויה בשבוע הבא
בית"ר ירושלים תערוך משחק ראשון במחנה, אוחנה ייפגש עם קרויף
מכבי תל אביב: הבלם טל בן חיים האריך את החוזה בעונה נוספת

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאירופה? עומרי אלטמן/ברני ארדוב

אחרי ההצעה שהניחה מכבי חיפה על שולחנו של עומרי אלטמן, חלוץ הפועל תל אביב הודיע שבשלב זה הוא מעדיף למצות אופציות בחו"ל, ורק אם לא ימצא קבוצה אחרת הוא יחזור לשולחן המשא ומתן. גורם במכבי חיפה סיפר: "ביום חמישי האחרון נפגשנו עם עומרי אלטמן והודענו לו שיש לו 24 שעות להחליט אם הוא חותם בקבוצה. השחקן ביקש עוד זמן, והודענו לו שאנחנו מפסיקים את המשא ומתן". לגאנס הספרדית מתעניינת בשחקן.

הירוקים לא מתכוונים לחכות וכבר מנסים לצרף את חלוצה של עירוני קרית שמונה, אופיר מזרחי, ששיחק בעונה שעברה בלוגאנו השוויצרית. מזרחי עצמו מעוניין להגיע לחיפה, ולכן במועדון מניחים שהסיכויים להגעתו טובים.

לאחר הסיכום עם עומרי בן הרוש, חיפה מנסה כעת לסגור את עסקת פלוריאן קליין ובכך להשלים את חוליית ההגנה. מקורבים לעסקה מספרים כי השחקן עצמו מעדיף את האופציה הישראלית על פני הצעות באוסטריה ואם המשא ומתן יבשיל הוא יגיע לארץ. בחיפה רוצים להחתים את השחקן עד פתיחת האימונים ביום חמישי.

סוכנו מקס הגמאייר אישר את הדיווחים לפיהם השחקן מחזיק בהצעה מאוסטריה וינה, אך נראה כי הוא מעדיף לשחק מחוץ למולדתו. "יש התעניינות מצד וינה, אבל אנחנו נותנים עדיפות לקבוצות מחו"ל", אמר הגמאייר, "יש כמה אופציות. ההצעה ממכבי חיפה עדיין עומדת בעינה".

בנוגע לבן הרוש, הרי שהוא אמור לחתום הבוקר על חוזה לשנתיים באמצעות סוכנו אבי נמני ובכך להפוך לשחקן הרכש השלישי העונה, אחרי אליסון דוס סנטוס וגל אלברמן.

בעקבות הגעתו, הפועל רעננה פנתה לסאן מנחם, שביקש לעזוב את הקבוצה. מנחם היה לאחרונה במגעים עם בני יהודה ומכבי נתניה, שהחתימו את בן תורג'מן ובן צעירי, מה שעשוי להוביל לכך שיישאר בקבוצה ויילחם על מקומו. "לרגע אחד לא חשבנו שאופיר דוידזאדה יחתום בקבוצה", אמרו בחיפה בעקבות החתמת בן הרוש, "הוא כל הזמן היה עם הראש במכבי תל אביב, הסכומים היו גבוהים מאוד, ונראה ששם הוא ישחק בעונה הבאה".

עוד באותו נושא

בן הרוש סיכם לשנתיים במכבי חיפה, החתימה צפויה בשבוע הבא

לכתבה המלאה
סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יעזוב או יישאר? סאן מנחם/טל לוי

במועדון אמורים להשלים עד יום שלישי את נושא הארכת החוזים של דקל קינן ואוהד לויטה. סוכנם גלעד קצב יוזמן הבוקר לפגישה עם ראשי המועדון כדי לסגור את הקצוות האחרונים בעסקה. מי שאמורים להגיע לפתיחת האימונים הם השחקנים הזרים של הקבוצה. פיטים עזמי טרם מצא קבוצה בחו"ל, כשגם מארק ואליינטה שכבר הבהיר לגיא לוזון כי הוא מתכוון להגיע לאימונים ולדרוש פיצוי, יתייצב. הולמאר איולפסון, שמחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות, עדיין לא מצא קבוצה, כשגם קמיל ואצק אמור להגיע. רז מאיר ואלון תורג'מן יפתחו את האימונים עם הקבוצה.

חטאפה, קבוצתו של טוני המנהל הספורטיבי שלא יגיע למכבי חיפה, ניצחה אתמול במשחק הגומלין את הואסקה אחרי שוויון במשחק הראשון ועלתה לגמר הפלייאוף. אחרי שנפרד מהמועדון במהלך העונה, רנה סקובדאל, עוזר מאמן מכבי חיפה בעונה שעברה, חתם על חוזה לעונה אחת כמאמן רוסקילדה מהליגה השנייה בדנמרק.

(עדכון ראשון: 9:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully