וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו גבר בין ילדים": השואו של מרקו אסנסיו כבש את יורו הצעירות

הכוכב העולה של ריאל מדריד סיפק שואו מול מקדוניה עם שלושער מרהיב: "השחקנים של ספרד נראו כמו חייזרים והוא בלט מעל כולם. הוא הקסים את כל אירופה, תהיו מוכנים ליהנות ממנו"

מרקו אסנסיו נבחרת ספרד. GettyImages
פתח בסערה. אסנסיו/GettyImages

לפני ארבע שנים, הנבחרת הצעירה של ספרד הגיעה ליורו עד גיל 21 שנערך בישראל עם סוללת כוכבים מרשימה וזכתה בתואר בצורה משכנעת. אמש (שבת), לה רוחיטה החלה בצורה לא פחות משכנעת את המסע להחזרת התואר (בו מחזיקה כרגע שבדיה), כאשר דרסה 0:5 את מקדוניה במשחק הפתיחה שלה בטורניר, הנערך הפעם בפולין.

סאול מאתלטיקו מדריד כבש כבר בדקה העשירית במספרת, באדיבות השוער המקדוני ומשם החל המופע של הכוכב הצעיר של ריאל מדריד, מרקו אסנסיו, שמצא את הרשת עם בעיטה מרהיבה מ-30 מטרים לחיבורים בדקה ה-16, הוסיף שער מתוך הרחבה בדקה ה-54 וקינח עם עוד כדור לחיבורים, אחרי סלאלום גדול, בדקה ה-72 (ג'רארד דאולופאו כבש בפנדל בדקה ה-35).

השואו של אסנסיו, אחד השחקנים הצעירים בסגל הספרדי לטורניר, כבש את כותרות תקשורת הספורט בכל רחבי היבשת: "זו הייתה הצגה", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, "השחקנים של ספרד נראו כמו חייזרים ואסנסיו, הכוכב העולה של ריאל, בלט מעל כולם". גם ב"ל'אקיפ" פרגנו: "השלושער של אסנסיו היה מרהיב. הוא הראה את הרמה שלו לעיני כל היבשת".

פרשן ה"אס" המדרידאי, סרחיו סנטוס, כתב ש"אסנסיו נראה כמו גבר בין ילדים" ואילו ב"מארקה" נכתב כי "אסנסיו הקסים את אירופה. תהיו מוכנים ליהנות ממנו".

גיבור הערב עצמו נותר צנוע: "כל הנבחרת שיחקה נהדר. אני מאושר ברמה האישית, אבל בעיקר ברמה הקבוצתית. עכשיו צריך להתכונן לפורטוגל, שהיא נבחרת חזקה מאוד. אסור לנו לפשל. אני חושב שאני בכושר טוב ומוצא את מקומי בנבחרת הזו".

עוד בנושא:

שלושער נהדר לאסנסיו, 0:5 לספרד על מקדוניה ביורו הצעירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully