וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד יוצא לדרך: פילדלפיה תיבחר ראשונה בדראפט, בוסטון שלישית

העסקה בין שתי הקבוצות הושלמה ותיסגר סופית ביום שני: הסיקסרס ערכו אימון למרקל פולץ וייקחו אותו עם הבחירה מספר 1, הסלטיקס יקבלו גם בחירת סיבוב ראשון ב-2018 או ב-2019

עריכת וידאו: מתן חדד

זה קורה: מחר, יום שני, יושלם הטרייד המשמעותי הראשון של עונת 2017/18 ב-NBA, כאשר בוסטון ופילדלפיה יחליפו ביניהן את בחירות הדראפט, רגע לפני האירוע שיתרחש ב-22 ביוני, כך דיווח הלילה (בין שבת לראשון) אדריאן ווג'נארוסקי מ"יאהו ספורט".

לאחר שבהגרלת הלוטרי זכתה בוסטון, שמחזיקה בבחירה של ברוקלין, במקום הראשון ואילו פילדלפיה נאלצה להסתפק במקום השלישי, החליטו הסיקסרס כי הם מעוניינים במי שעתיד להיבחר ראשון, מרקל פולץ ולשם כך, סגרו על טרייד מול בוסטון.

עוד בנושא:

מה יקרה בעתיד ללברון ג'יימס?

מרקל פולץ מכללת וושינגטון. AP
ברוכים הבאים לעיר האחווה. פולץ/AP

בימים האחרונים השמועות על טרייד כזה היו באוויר וכעת נראה שהעסקה סגורה, כאשר פולץ אפילו הגיע בליל אמש לפילדלפיה וערך אימון לעיני ראשי הקבוצה. על פי ווג'נארוסקי, אם פולץ לא היה יודע בוודאות שיש טרייד ושפילדלפיה קופצת מהמקום השלישי לראשון, הוא לא היה מגיע לאימון. מצד הקבוצה, הרי שבפילי רצו לראות את פולץ מתאמן לנגד עיניהם לפני שישלימו סופית את הטרייד.

הלייקרס הביעו אף הם עניין בטרייד עם בוסטון על המקום הראשון, אולם לא הצליחו להתחרות מול ההצעה של פילדלפיה, שתשלח לבוסטון את הבחירה השלישית בדראפט של השנה (עמה הסלטיקס עשויים לקחת את ג'וש ג'קסון או לחלופין, ייתכן שיעבירו אותה בטרייד לקבוצה אחרת תמורת כוכב כלשהו).

מעבר לכך, בוסטון תקבל גם את אחת מבחירות הסיבוב הראשון בהן מחזיקה פילדלפיה בשנתיים הבאות. אחת מהבחירות הללו שייכת במקור ללייקרס והשנייה לסקרמנטו, כך שהמיקום של הבחירות תלוי בקבוצות אחרות ומעבר לכך, ישנן כל מיני הגנות, כאשר אם הבחירה של 2018 לא תגיע לבוסטון בשל אותן הגנות, היא תקבל את זו של 2019.

עוד באותו נושא

הסופרסטאר הנודד: שאלת העתיד של לברון, בקליבלנד או לוס אנג'לס

לכתבה המלאה

ג'ואל אמביד כבר החל בחגיגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully