וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה עלתה לסרייה B עם ניצחון 0:2 על אלסנדריה

נמשך הקאמבק של מחזיקת גביע אופ"א לשעבר: סקאבונה ונוצ'וליני כבשו בגמר הפלייאוף וסידרו עלייה שנייה ברציפות אחרי פשיטת הרגל. לוקארלי: "ענווה ולכידות הביאו להשגת המטרה"

פארמה השלימה הערב (שבת) עלייה שנייה ברציפות ותשחק בעונה הבאה בסרייה B. הקבוצה האיטלקית, פעמיים מחזיקת גביע אופ"א (1995 ו-1999) ושלוש פעמים מחזיקת הגביע האיטלקי, פשטה את הרגל לפני שנתיים ונבנתה מחדש בליגה הרביעית. הערב היא ניצחה 0:2 את אלסנדריה בגמר הפלייאוף של הליגה השלישית והצטרפה לוונציה, קרמונזה ופוג'ה שעלו אוטומטית לליגת המשנה.

אלפי אוהדים ליוו את הג'אלובלו למשחק ההכרעה שנערך בארטמיו פרנקי בפירנצה, וכבר אחרי 11 דקות הם ראו את עמנואלה קלאיו הוותיק פורץ בצד ימין ומוצא את הראש של מנואל סקאבונה, שנגח פנימה את שערו החמישי שלו העונה. פארמה הבטיחה את הניצחון עם דחיקה של מנואל נוצ'וליני בדקה ה-66, כשאלסנדריה סיימה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של סימונה גוצי בדקת הסיום.

פארמה הדיחה יריבה שלישית בפלייאוף ורחוקה כעת רק ליגה אחת מחזרה לסרייה A, אחרי עונה לא פשוטה במהלכה רוברטו ד'אברסה החליף על הקווים את שחקן העבר לואיג'י אפולוני. אלסנדרו לוקארלי, הקפטן ששמר אמונים לקבוצה גם בליגות הנמוכות ובחודש הבא יחגוג יום הולדת 40, רשם עלייה נוספת וצייץ בסיום: "ענווה, לכידות, כולם יחד והמטרה הושגה! ברכות לבעלים, למאמן, למועדון ולאוהדים".

כוכב העבר הרנן קרספו צפה מהיציע ובירך בסיום בחשבון הטוויטר שלו: "ברוכה השבה, פארמה. שמח בשביל העיר שלפני שנים רבות קיבלה אותי ועזרה לי להפוך לגבר, על ומחוץ למגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully