וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניקולה וויצ'יץ' ייפגש עם נבן ספאחיה באטלנטה

17.6.2017 / 11:48

במועדון ביקשו מהמאמן הקרואטי להגיע לארץ, אך בינתיים וויצ'יץ' ימריא לארה"ב כדי לקדם את התהליך. ראדוניץ' מהכוכב האדום מועמד למקרה שספאחיה לא יגיע. הצהובים נפגשו עם ג'ון דיברתולומאו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שדיוויד בלאט הודיע במפתיע לראשי מכבי תל אביב כי הוא לא מתכוון לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, הצהובים מנסים לסגור בהקדם את סוגיית המאמן שיעמוד על הקווים ב-2017/18.

הנהלת המועדון קיימה אתמול (שישי) ישיבה, אשר לאחריה נערכו שיחות טלפוניות עם נבן ספאחיה. במהלך השיחות עם הקרואטי עלתה סוגיית שחרורו מאטלנטה, שם שימש בעונת ה-NBA החולפת כעוזר המאמן של מייק בודנהולצר. על מנת לחתום במכבי תל אביב, יצטרך ספאחיה להתיר את חוזהו מול ההוקס.

בקבוצה ביקשו מספאחיה להגיע לישראל על מנת להמשיך בשיחות מולו ובינתיים, במטרה להאיץ את המגעים, הוחלט כי ניקולה וויצ'יץ' יטוס לאטלנטה וייפגש עמו שם.

אם המשא ומתן לא יצלח, דיאן ראדוניץ' שהודיע על סיום דרכו בכוכב האדום בלגרד לאחר הזכייה באליפות, הוזכר בתקשורת הסרבית כמועמד לצהובים.

עוד בנושא:

ראיון העבודה הקצר בהיסטוריה: כך פוצצה עסקת דיוויד בלאט ומכבי תל אביב
"שרונאס יאסיקביצ'יוס הרכז הגדול בתולדות הכדורסל האירופי"

המאמן הקרואטי נוון ספאחיה. AP
צריך לסגור את ענייניו בהוקס. נבן ספאחיה/AP

מי שנפגש אתמול עם ראשי מכבי תל אביב הוא ג'ון דיברתולומאו, שהוכתר כשחקן העונה בליגת העל והגיע עם מכבי חיפה עד לגמר הפיינל פור, כולל ניצחון מרשים על הצהובים בחצי הגמר. דיברתולומאו בן ה-25, ששיחק במדי הירוקים בשנתיים האחרונות, כבר סיכם את רוב תנאיו במכבי תל אביב. בקבוצה מנסים לסגור את העניינים גם מול כרם משעור: "אנחנו מאמינים שהוא ישחק אצלנו, יש עמו מגעים מתקדמים", אמרו במכבי תל אביב.

במקביל להתחזקות הצפויה, גל מקל וסילבן לנדסברג התבקשו למצוא לעצמם קבוצות אחרות. לשני הגארדים יש חוזים ללא סעיפי יציאה מצד הצהובים ובמכבי תל אביב מקווים שהם ימצאו מועדונים שירצו לקלוט אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully