וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן שאלוי: "חבל שבית"ר לא עשתה מחנה בהונגריה כששיחקתי שם"

17.6.2017 / 10:21

כוכב העבר ההונגרי של בית"ר ירושלים מתכוון להגיע יחד עם חבריו אישטוון פישונט, אישטוון האמר ולאסלו צה לבקר את האקסית, המתאמנת במולדתו. שאלוי הודיע כי לא יגיע בסופו של דבר למכביה

צילום: ניב אהרונסון עריכה: ניב מעוז

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שישי) את יום האימונים הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים המתקיים השנה בטלקי, סמוך לבודפשט בירת הונגריה. השחקנים ציינו לטובה את המתקן והתנאים במקום ובמהלך השבוע הקרוב תזכה הקבוצה לביקור של כמה מכוכבי העבר ההונגרים שלה, לאחר שאלה שמעו שהמועדון ובעיקר נציג הבעלים החדש, אלי אוחנה, הגיעו למדינה והחליטו לקיים פגישת נוסטלגיה.

אישטוון פישונט סיפר אתמול מביתו שבבודפשט: "אני שמח שאוחנה קיבל תפקיד כזה ועוד לחמש שנים. אין מישהו שהוא יותר בית"ר ירושלים ממנו. ראיתי אותו לאורך השנים עם הנבחרות הצעירות ונפגשנו, אבל עכשיו הוא בא אלינו הביתה. דיברתי עם סטפן שאלוי ונלך ביום רביעי למשחק אימון נגד פרנצווארוש. תמיד אנחנו מדברים ואומרים שחוץ מהמשפחה, בית"ר זו החוויה הגדולה ביותר שלנו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: חולצה רשמית נגנבה, טל בן חיים הבלם קרוב לחתימה
בן הרוש סיכם לשנתיים במכבי חיפה, החתימה צפויה בשבוע הבא

כאשר שאלוי הגיע לבית"ר ירושלים בקיץ 1994, דוד קלטינס עדיין לא נולד, כך שפרט לאוחנה ולמאיר הרוש, ההונגרי צפוי לפגוש מועדון שונה לחלוטין מזה שהכיר. אתמול הוא כבר הספיק לברך בדף הפייסבוק שלו את המועדון על ההגעה להונגריה ובשיחה עמו, הוא נשמע נרגש מאוד מהביקור: "זו פעם ראשונה שבית"ר עורכת מחנה אימונים בהונגריה, לפחות מאז שאני מכיר אותה. זה מרגש שהם באים אליי הביתה. חבל שהם לא עשו מחנה בהונגריה כשאני שיחקתי שם. היה יכול להיות לי מאוד נוח, אבל אז לא היה את המתחם שבנו בטלקי. אהיה שם ביום ראשון כדי לדבר עם אוחנה. הלוואי שהייתי יכול לעזור לו עם שחקנים, אבל יש כסף בהונגריה וכדי להביא לישראל שחקן טוב צריך לשלם הרבה על דמי העברה ושכר, מה שאין בבית"ר היום. אנסה לסייע במה שאוכל. ביום רביעי יצטרפו אליי פישונט, אישטוון האמר ולאסלו צה. כולם שמעו שאוחנה ובית"ר מגיעים ומאוד התרגשו. הם עושים הכל כדי להגיע".

שאלוי עצמו אמור היה להיות מאמן נבחרת הונגריה בכדורגל אולמות במכביה שתצא לדרך בעוד כשבועיים, אולם כעת הוא סיפק בשורה מאכזבת: "לא אוכל להגיע. עברתי פציעה שגרמה לי לבעיה בדם, כך שלא אוכל לטוס בשלושת החודשים הקרובים. מאוד רציתי לבוא. אני מאמין שתהיה פעם נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully