וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העיכוב בעסקאות לוקאקו ובקאיוקו: קונטה לוחץ לבצע רכש

הבלוז לא מתנהלים בחלון ההעברות לשביעות רצונו של האיטלקי, ובאנגליה מדווחים על מתיחות בינו לבין ההנהלה. מעבר לחלוץ ולקשר, שרכישותיהם נתקלות בקשיים, קונטה מעוניין בשחקנים נוספים

כחודש בלבד לאחר שזכתה באליפות והייתה על גג העולם, באנגליה מדווחים שהמצב בצ'לסי ממש לא על מי מנוחות. אנטוניו קונטה לא מרוצה מפעילותה של הקבוצה עד כה בחלון ההעברות, או יותר נכון מחוסר הפעילות, ולוחץ על ההנהלה לחזק את הסגל, בעיקר על רקע התחזקותן של היריבות בצמרת. מנגד, ראשי המועדון לא אוהבים את חוסר הסבלנות של האיטלקי, ובסך הכול בהחלט קיימת מתיחות בין הצדדים.

הסחבת של צ'לסי בעסקאות הרכישה של רומלו לוקאקו מאברטון ושל טיימואה בקאיוקו ממונאקו, שכבר הגיעו לסיכום עם הקבוצה, בוודאי לא תורמת למצב. ראשי הבלוז מאשימים את קונטה כי הקשה עליהם להחזיר לסטמפורד ברידג' את החלוץ, מכיוון שלטענתם הצורה בה הודיע לדייגו קוסטה כי הוא לא בתוכניות שלו לעונה הבאה שידרה לאברטון שצ'לסי נואשת למכור, ואולי אפילו יותר נואשת לקנות. הטופיז דורשים 100 מיליון יורו עבור הבלגי, ולא מוכנים לשמוע על ביצוע עסקה בסכום נמוך מזה. לגבי בקאיוקו, המשא ומתן עם מונאקו נתקל בקשיים רבים, והעניין של מנצ'סטר יונייטד בצרפתי מעלה את מחירו.

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
אברטון דורשת 100 מיליון יורו. רומלו לוקאקו/רויטרס

בעיה נוספת שיוצר דייגו קוסטה, היא שהוא מוכן לעבור רק לאתלטיקו מדריד, וזו מצידה לא תוכל לרכוש אותו לפני ינואר בשל איסור ההעברות שמוטל עליה. צ'לסי בעצם "נתקעה" עם הספרדי, והיא תצטרך למצוא לו קבוצה לפחות לחצי העונה הראשון.

חוץ מהשניים הללו, קונטה מעוניין בחיזוק נוסף. על פי התקשורת האנגלית, הוא חש כי הוביל את צ'לסי לאליפות בעונה החולפת למרות סגל קצר, ובזכות היעדרותה של הקבוצה מהמפעלים האירופיים. הוא הבהיר לראשי המועדון שהוא מצפה שמצב הסגל ישתפר הן מבחינת כמות והן מבחינת איכות.

באנגליה נזכרו בעקבות המתיחות השוררת בצ'לסי בהתפטרותו המפתיעה של קונטה מיובנטוס לפני שלוש שנים, גם אז על רקע דומה, לאחר שהגברת הזקנה לא התחזקה כפי שהוא האמי שהיא צריכה. למרות מקרה העבר, נכון לעכשיו הבלוז לא מודאגים מהמצב ולא צופים שקונטה יעזוב בשל המחלוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully