וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה בהלם: "הבגידה הגדולה של ג'אנלואיג'י דונארומה"

ההודעה על כך שהשוער לא יאריך את חוזהו ויעזוב, תפסה את כל הכותרות בארץ המגף וגרמה לזעם אדיר בקרב אוהדי מילאן. גם מינו ראיולה לא יוצא נקי ולמה בכל מקום מתפרסמת אותה תמונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבגידה הגדולה". השער של קוריירה דלו ספורט הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכדורגל האיטלקי סוער - זו לא הגזמה - בעקבות ההודעה אמש (חמישי) שג'אנלואיג'י דונארומה לא יאריך את חוזהו במילאן ולמעשה יימכר בקיץ הקרוב. רשימת המתעניינות ארוכה, ובתקשורת גם עוסקים בזהות המחליף שלו (שמו של קווין טראפ הועלה), אבל את האוהדים זה ממש לא מעניין.

בעוד פובליציסטים בארץ המגף טוענים שהם לא מתפלאים - הרי הכדורגל הוא עסק לכל דבר - אוהדי מילאן זועמים. ברשתות החברתיות פורסמו אין ספור ממים שלועגים לחיבה של השוער בן ה-18 לכסף וגם יש האשטג חדש: #Dollarumma (מהמילה דולר). הזעם לא הופנה רק לדונארומה, אלא גם לסוכנו מינו ראיולה. ביציעים ראו במילאן את היורש של פרנקו בארזי ופאולו מאלדיני - שחקן בית שהפך לבורג חשוב בגיל צעיר ויבלה קריירה בת יותר מ-20 שנה במועדון. אבל המציאות טפחה על פני האוהדים.

ההחלטה של דונארומה תפסה את הידיעות הראשיות בכל אתרי האינטרנט וגם את שערי העיתונים. בכותרות מככבת תמונה אחת בלבד: זו של השוער מנשק את הסמל אחרי המשחק נגד יובנטוס במרץ האחרון. הרבה אוהדים פירשו את אותו אקט כמעין "הבטחה" שהוא מתכוון להישאר ולחדש את חוזהו. היום באיטליה חוזרים שוב ושוב על המילים: "הנשיקה של יהודה איש קריות". התמונה הזו הופיעה גם בשער של "קוריירה דלו ספורט", ולצדה הכיתוב "הבגידה הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully