וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציה על באהיה פגה. כץ טוען: שוחחתי עם סוכנו לפני חצות

16.6.2017 / 9:19

מנפלאות הפועל חיפה: המועדון לא הודיע בכתב על מימוש האופציה, אשדוד ובני יהודה פנו, אך כץ טוען כי ההודעה ניתנה בעל פה. סוכנו: "נכבד את ההחלטה על פי התקנות"

שחקן הפועל חיפה אדילסון באהיה. אדריאן הרבשטיין
לא הוגש מסמך מחייב. באהיה/אדריאן הרבשטיין

מנפלאות הפועל חיפה: האופציה בחוזהו של החלוץ הברזילאי אדילסון באהיה פגה הלילה בחצות ובמועדון לא הגישו כל מסמך משפטי מחייב בנוגע למימושה. יחד עם זאת, במועדון סיפרו אתמול כי ניסו במהלך היממה האחרונה להשיג את באהיה כדי לדון בעניין האופציה, אך השחקן היה בחופשה פרטית ולא נוצר קשר. יחד עם זאת, יואב כץ טוען כי התקשר לסוכנו איתן מזרחי והודיע כי התחרט והחליט לממש את האופציה על השחקן. יחד עם זאת, חיפה לא הגישה מכתב רשמי המורה על מימוש האופציה ובמועדון טוענים כי לא ברור האם השחקן חופשי.

לאחר שהבינו זאת בקבוצות אחרות, בני יהודה ומ.ס אשדוד פנו רשמית לברזילאי והודיעו כי הן מעוניינות בו לעונה הבאה. כזכור, אתמול טענו בהפועל חיפה כי ניסו ליצור קשר עם השחקן, ועד חצות יתברר האם הוא ימשיך לעונה נוספת. יחד עם זאת, גורמים במועדון ביקרו את העובדה שלהפועל חיפה היה כמעט חודש מאז סיום הליגה כדי לשוחח עם השחקן, אבל היא בחרה לפנות אליו שעות ספורות לפני שהאופציה פגה. סוכנו איתן מזרחי הגיב: "אנחנו נכבד את ההחלטה ונפעל על פי תקנות ההתאחדות".

הפועל חיפה כבר סיכמה עם רוסלן ברסקי וג'ייקוב נג'וקו לעונה הבאה, אבל כדי להשלים את העסקה היא ממתינה לשחרור של השניים ממכבי תל אביב והפועל קריית שמונה. השניים צפויים להצטרף לגבריאל תמאש, שחקנה של סטיאווה בוקרשט. אחרי הסיכום עם השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, נראה כי ההודעה הרשמית לגביהם תצא עד תחילת השבוע.

שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. אדריאן הרבשטיין
ממתינים לשחרור. נג'וקו/אדריאן הרבשטיין

במועדון פנו כבר לפני מספר שבועות גם למתן חוזז, אף הוא שחקנה של מכבי תל אביב, אך כרגע אין כל סיכום בין הצדדים. לגבי דור פרץ, במועדון פנו שוב למכבי תל אביב בעניין, אך שם החליטו לזמן את הקשר לתחילת האימונים והודיעו כי בקרוב יקבל ג'ורדי קרויף החלטה לגביו. בשבוע שעבר סיפר פרץ לאנשי הקבוצה כי הוא טרם זומן לאימוני מכבי תל אביב, אך רגע לפני פתיחת האימונים ולאחר מינוי קרויף למאמן, הוא קיבל את ההודעה.

עוד באותו נושא:
בני יהודה פנתה לגאורגי קוסטדינוב, מאוויס צ'יבוטה צפוי להצטרף
מכבי נתניה: לאנדרו ריביירו וז'אן דרטי מועמדים להצטרף

המטרה היא להחתים גם שוער זר, כשבמועדון נמצאים בקשר עם סוכניו של שוער מלאדה בולסלאב, יקוב דיביש, אבל קלינגר צופה גם בשלושה שוערים אחרים. "תהיה כאן קבוצה רעבה בעונה הבאה. שחרננו שחקנים שלא יכלו לתת לנו ערך מוסף", אמרו במועדון. "ניר מביא שחקנים רעבים כמו ברסקי ונג'וקו, לצד שחקנים מנוסים כמו בלם ששיחק במעמדים גדולים. המטרה היא לבנות כאן קבוצה מאוזנת וחזקה, כזאת שמשלבת רצון להוכיח עם ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully