וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טייריס רייס עשוי לעזוב את ברצלונה, סיטו אלונסו יאמן?

בספרד טוענים שאקס מכבי תל אביב מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך עלול להיחתך לטובת תומא הרטל. הקטלאנים בחרו כמאמן באסקוניה כמחליף של ברצוקאס, הבאסקים דורשים פיצוי. פולן תוקף את איבנוביץ' ("המאמן הכי גרוע שהיה לי"), נשיא ריטאס מתנצל

שחקן ברצלונה טייריס רייס. GettyImages
עונה אחת וזהו? רייס/GettyImages

אחרי עונה מסויטת, ברצלונה מנסה לבנות מחדש את השורות, ולא מעט שינויים צפויים בקיץ הקרוב. בתקשורת הספרדית טוענים שהקטלאנים עשויים לחתוך את טייריס רייס, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה אך הצדדים עשויים להחליט על התרתו אחרי עונה אחת בלבד בספרד. אקס מכבי תל אביב העמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק ביורוליג. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רייס סומן כמועמד לשוב למכבי תל אביב וחלק מההנהלה אף שמרה איתו על קשר רצף. גורם בהנהלת המועדון שוחח עם הרכז לאחרונה ובדק אפשרות שיחזור ליד אליהו.

מי שעשוי להיכנס לנעליו של רייס הוא תומא הרטל הנהדר, שככל הנראה לא ימשיך באנאדולו אפס. רכז נבחרת ספרד מבוקש גם אצל ולנסיה, אך על פי אתר "יורוהופס" הוא כבר סיכם בברצלונה, ואמור להרוויח 2.5 מיליון יורו לשנתיים.

* אף שהחזיק בחוזה לעונה הבאה, סיטו אלונסו לא ימשיך בבאסקוניה ובספרד מדווחים כעת כי ברצלונה בחרה בו כיורש של יורגוס ברצוקאס. עם זאת, הבאסקים דורשים פיצוי. מי שעשוי להחליפו הוא פבלו פריג'יוני, מהשחקנים האהובים בתולדות באסקוניה.

עוד בנושא:

נשיא ריטאס וילנה: "אסור שיהיו יותר משני שחקנים שחורים בקבוצה"

דושקו איבנוביץ' מאמן פנאתינייקוס. ברני ארדוב
תחת מתקפה. איבנוביץ'/ברני ארדוב

* בראיון שהעניק ברוסיה, תקף שחקן חימקי מוסקבה ג'ייקוב פולן את מאמנו דושקו איבנוביץ': "הוא המאמן הגרוע ביותר איתו עבדתי. הוא לא שלט בקבוצה בשום צורה העונה. כל מה שהוא עשה זה לתת לאלכסיי שבד לעשות ככל העולה על רוחו על הפרקט, ולזרוק 30 פעם. אף שחקן אחר לא נהנה העונה".

* נשיא ריטאס וילנה ג'אדוידאס ואינאוסקאס התנצל על הדברים הגזעניים שהשמיע אמש ("אסור שיהיו יותר משני שחקנים שחורים בקבוצה"): "הבעתי אכזבה מחלק מהזרים שלנו, שלא עמדו בציפיות. אני מתנצל אם לא הובנתי נכון".

* אנטון פונקרשוב חתם לשנתיים נוספות בקאזאן, עם אופציה לעונה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully