וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה פנתה לגאורגי קוסטדינוב, מאוויס צ'יבוטה צפוי להצטרף

קשר נבחרת בולגריה סיים חוזה בלבסקי סופיה, אבל מעדיף בשלב זה לנסות למצות אופציות אחרות באירופה. שחקן הכנף ששייך למכבי תל אביב צפוי להיות הזר הראשון שמגיע לקראת העונה הבאה

שחקן הפועל כפר סבא מאוויס צ'יבוטה. סוכנות ג'יני
בדרך לשכונה. צ'יבוטה/סוכנות ג'יני

חלוץ הפועל כפר סבא, מאוויס צ'יבוטה, צפוי לעבור ממכבי תל אביב לבני יהודה בימים הקרובים. הזהובים התחילו את האימונים ללא שחקני רכש בולטים וממתינים לשחקנים שייפלטו ממכבי תל אביב ויוכלו לעבור בהשאלה. אחרי שהבינו שמאוויס צ'יבוטה לא בתכניות של הצהובים לעונה הבאה, בבני יהודה החליטו לנסות לשאול אותו ומאמינים שהוא יהיה הזר הראשון שמגיע לקראת העונה הבאה.

צ'יבוטה יצטרף לנריוס ולסקיס, אמיליוס זובאס ומרקו יובאנוביץ' שאמורים להמשיך. עתידו של אנטוניו מרשיץ' עדיין לא ברור. הקשר מחזיק בחוזה, אבל קיבל הודעה שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת. הקרואטי הבהיר לראשי המועדון שהוא מתכוון לממש את חוזהו, אלא אם כן יקבל הצעה מקבוצה גדולה ולא יפגע כספית. כרגע, מרשיץ' אמור לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים ואם ירשים את אבוקסיס, יכול להיות שיישאר.

בבני יהודה עדיין מחכים לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע ליונתן כהן ושגיב יחזקאל, שבשניהם אבוקסיס מעוניין. הצהובים עדיין לא החליטו אם להשאיל אותם, או לפחות את אחד מהם.

שחקן נבחרת בולגריה, גאורגי קוסטדינוב, קיבל פנייה מבני יהודה אך מעדיף לחתום בליגה בכירה יותר. הקשר בן ה-26 סיים חוזה בלבסקי סופיה והוא שחקן חופשי. אם לא יצליח לקבל חוזה בליגה במערב אירופה, הוא עשוי להגיע לשכונת התקווה.

גיורגי קוסטדינוב שחקן נבחרת בולגריה. GettyImages
מועמד. קוסטדינוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully