וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "אחת העונות הכי חשובות בהיסטוריה של הפועל ירושלים"

15.6.2017 / 23:07

האדומים חגגו אליפות. דייסון: "הראינו שאנחנו ראויים", סטודמאייר: "בחלומות הפרועים ביותר לא חשבתי שאזכה באליפות בישראל". תקרית מביכה: מירי רגב ושמואל פרנקל הניפו את הצלחת

one

קבלו אותה: הפועל ירושלים גברה הערב (חמישי) 76:83 על מכבי חיפה וזכתה באליפות השנייה בתולדותיה. האדומים עברו עונה ארוכה, מתישה, ולפעמים מאכזבת, אך הם מסיימים אותה בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות. בסיום המשחק נרשמה תקרית מביכה מאוד כששרת הספורט והתרבות מירי רגב ושמואל פרנקל, יושב ראש מנהלת הליגה, הניפו את צלחת האליפות בעצמם.

ה-MVP של גמר הפיינל פור, ג'רום דייסון, שכיכב עם 30 נקודות, אמר בסיום המשחק : "אני לא יכול להסביר מה אני מרגיש. זה היה שבוע מדהים. אין לי מילים. הרבה אנשים לא האמינו בנו אבל הראנו שאנחנו ראויים. אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה. אני פשוט שמח".

סימונה פיאניג'אני שסירב להתייחס לעתידו, הוסיף: "עשינו משהו מיוחד העונה. זה לא רק התואר היום, אני חושב שעשינו עונה מיוחדת. אני גאה, אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהתואר הזה מגיע להם. אני גאה להיות חלק מאחת העונות הכי חשובות בהיסטוריה של הפועל ירושלים".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים זכתה באליפות השנייה בתולדותיה
האיש שאיחד את ירושלים: על השינוי שהביא ריצ'רד האוול להפועל ירושלים

הספסל של הפועל ירושלים צוהל במשחק האליפות. ברני ארדוב
הספסל הירושלמי צוהל/ברני ארדוב

אמארה סטודמאייר שזכה בתואר ראשון אחרי קריירה מפוארת ב-NBA: "הרגשה מדהימה, זה משהו שאי אפשר לתאר עד שזה קורה. עבדנו כל כך קשה ותודה לאל, עשינו את זה. בחלומות הפרועים ביותר שלי לא חשבתי שאזכה באליפות בישראל. היו לנו הרבה מהמורות בדרך, פציעות, שחקנים חדשים, הייתה עונה קשה. האם אמשיך? נחכה ונראה".

יותם הלפרין אמר רגע לפני הנפת הצלחת: "לפני שנה וחצי נהרג אלון בקל, אוהד שרוף של הפועל ירושלים ואנחנו מקדישים את זה התואר הזה לו. יש לנו את הקהל הכי טוב בעולם. כולנו אוהבים אתכם ואתם החלק הכי גדול בצלחת הזאת".

קרטיס ג'רלס: "לקחתי את כדור המשחק, לא יודע למי אתן אותו. הגענו לפיינל פור ביורוקאפ והפסדנו. הפסדנו בגמר הגביע, והיו לנו זיכרונות מזה שמכבי ניצחה במגרש שלנו. ובכל זאת, כולנו האמנו, גם כשחשבו שזה גמור מבחינתנו. התחברנו, התקרבנו וזה תואר מיוחד עבורנו. בעונה שעברה הקבוצה הפסידה בגמר, ועכשיו עשינו את זה".

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים זכתה באליפות השנייה בתולדותיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully