וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי: "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, עשינו דרך אדירה"

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב לאחר ההפסד בגמר הפיינל פור להפועל ירושלים, אך נשאר אופטימי: "צברתי העונה המון ניסיון". עוז בלייזר: "הוכחנו שאנחנו משפחה אחת, נשארנו ביחד ולא נשברנו"

one

מכבי חיפה רצתה לעשות היום (חמישי) היסטוריה ולזכות באליפות השנייה בתולדותיה, אך היא הפסידה להפועל ירושלים 83:76 ונשארה עם המחמאות בלבד.

המאמן המפסיד, עופר רחימי, אמר: "אני מאוד גאה בשחקנים. רצינו את זה מאוד. ירושלים היו מאוד אגרסיביים הגנתית ומגיע להם קרדיט על זה. הם קלעו קליעות קשות ובאחוזים טובים. ג'רלס ודייסון היו שם בשבילם וכל הכבוד להם, הם באו למשחק. למה לא לקחתי פסק זמן? יכול להיות שטעיתי, אבל ביצעתי חילופים והרבה פעמים השנה הם היו התשובה. צברתי העונה המון ניסיון. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, ואני מרגיש אליהם אהבה תהומית. עשינו דרך אדירה".

קפטן הקבוצה, עוז בלייזר, אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב להפסיד את האליפות הראשונה שלי, אבל מעבר לזה אני גאה בכל אחד מהמשפחה שלי שהייתה בקבוצה הזאת, הוכחנו שאנחנו משפחה אחת, ואני גאה בהם על ההקרבה בכל העונה. נשארנו ביחד ולא נשברנו, אני גאה בהם".

על המשחק: "הם נכנסו לקצב מבחינת הקליעות לשלוש, קלעו כמה קליעות קשות ומגיע להם קרדיט על זה, לא נשברנו והמשכנו להלחם עד השנייה האחרונה. מגיע להם קרדיט, הם שיחקו מצוין. לא חושב שחגגנו יותר מדי אחרי מכבי תל אביב, לא הייתה לזה שום השפעה על היום".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים זכתה באליפות השנייה בתולדותיה
סימונה פיאניג'אני: "אחת העונות הכי חשובות בהיסטוריה של הפועל ירושלים"

צלחת האליפות מאחורי הספסל של מכבי חיפה. ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully