וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאריבור הסלובנית גיששה לגבי העברתו של לוסיו

15.6.2017 / 18:18

על פי גורמים בקבוצה מבירת הנגב, אלופת סלובניה רוצה את החלוץ הברזילאי, שלא נמצא בתוכניות של ברק בכר לעונה הבאה. המשא ומתן בין הקבוצות יחל רק לאחר שייסגרו התנאים אל מול השחקן

צילום מסך

החלוץ הברזילאי של הפועל באר שבע, לוסיו, מבוקש על ידי מאריבור הסלובנית, שכבר גיששה עם גורמים בעניין מול גורמים בקבוצה מבירת הנגב. האלופה הסלובנית רוצה להתחזק בחלוץ זר ולוסיו, שלא נמצא בתוכניות של ברק בכר לעונה הבאה, הוא אחד מהמועדים המועדפים עליה. על פי גורמים בבאר שבע, במאריבור דאגו להעביר מסרים לאלופה הישראלית, אך עם זאת עד כה לא הוגשה הצעה רשמית לגיב החלוץ.

גורמים באלופה הבהירו שנתנו יד חופשית לשחקן ולנציגיו למצוא קבוצה עבורו לעונה הבאה, והמשא ומתן מול באר שבע יחל רק לאחר שייסגרו התנאים של מאריבור אל מול השחקן. לוסיו עצמו לא מתאמן עם באר שבע בשל העובדה שהוא לא בתוכנית, ולסביבתו הבהיר שמלבד מאריבור יש לו הצעה מהליגה הישראלית והברזילאית.

לוסיו בן ה-28 הגיע להפועל באר שבע בקיץ שעבר וכבש במדיה שבעה שערים: שלושה בליגת העל, שניים בגביע הטוטו, אחד במוקדמות ליגת האלופות נגד סלטיק ואחד מול אינטר בשלב הבתים של הליגה האירופית. למרות זאת, בינואר הוא הושאל למ.ס. אשדוד ולא כבש ב-13 משחקי ליגה (היה לו שער אחד בגביע המדינה) לפני שחזר לשורות האלופה.

לוסיו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לסלובניה? לוסיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully