וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת ספורט חשודה שניצלה את המראה שלה כדי לפתות ולחטוף גברים

15.6.2017 / 15:44

מעריציה של מגישת הספורט היפיפייה, פאולינה קרינה דיאז, נדהמו לגלות שהכוכבת חשודה בחטיפת שני גברים באירוע שהתרחש לפני 6 שנים. על פי החשד, היא ניצלה את יופייה כדי לפתות את הגברים בבר

צילום מסך

מגישת הספורט והדוגמנית הקולומביאנית בת ה-27, פאולינה קרינה דיאז, נעצרה בשבוע שעבר בחשד למעורבות בחטיפת שני גברים ממועדון לפני 6 שנים. המטה המיוחד לחטיפות של משטרת קולומביה עצרו את מנחת הטלוויזיה הפופולארית וגבר נוסף המכונה "לה ברוכה" (המכשפה). מקורות רשמיים האשימו אותה ב"ניצול הנתונים הפיזיים המבורכים שלה" כדי לפתות גברים למלכודת שתוכננה להם בבר.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

נחטפה, נכלאה ונאנסה במשך חודשיים ע"י רוצח סדרתי - וזה רגע השחרור שלה

לכתבה המלאה

לדברי הרשויות בקולומביה, דיאז ושותפה שיתפו פעולה בחטיפת איש העסקים הוגו לופז מונקג'ו ועורך הדין מילטון קארו ויג'מיל בדצמבר 2011. על פי החשד, השניים חטפו את הצמד מבר בעיר קאלי שבקולומביה ודרשו מקרובי משפחתם של החטופים כופר של 3 ביליארד פזו (כמיליון דולר) כדי לשחרר אותם. עד היום לא נמצא כל זכר לחטופים.

מקורות רשמיים אמרו לתקשורת המקומית: "מסתבר שמגישת הטלוויזיה ניצלה את המראה שלה, הייתה אחראית לאירועים שקרו וגרמה להסחת דעת בפאב כשהיא פיתתה גברים לחדר שם נכלאו". שני גברים נוספים הורשעו כבר באותו מקרה ונידונו ל-23 שנות מאסר.

דיאז מגישה כיום את מדור הספורט בתכנית שנקראת " Guia Magazine" בערוץ 2 הברזילאי. מנהלי הערוץ הודיעו שהם מצטערים לשמוע על מצבה ומקווים ששלטונות החוק יבהירו את הנושא ואת מידת אחריותה במקרה. הם הוסיפו שדיאז עבדה בתכנית בחינם בתקווה להתפרסם ולזכות בתהילת הרשתות החברתיות. היא ודאי לא חשבה שככה היא תצליח להגשים את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully