וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה חתם לשלוש שנים בבית"ר, מימר: "נצרף עוד שחקנים"

15.6.2017 / 17:43

שחקן ההגנה האריך את חוזהו לאחר שהובהר לו כי לא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה אטרקטיבית מאירופה. הקבוצה המריאה למחנה האימונים, קליימן: "בטוח שנוכל להתמודד עם מכבי תל אביב ובאר שבע"

צילום: ניב אהרונסון עריכה: ניב מעוז

בווידאו: בית"ר ירושלים יוצאת למחנה האימונים בבודפשט

אנטואן קונטה חתם היום (חמישי) רשמית לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. שחקן ההגנה חתם לאחר מו"מ בו הובהר לו כי ברגע שתהיה הצעה מליגה מובילה באירופה בית"ר ירושלים לא תעמוד בדרכו. קונטה עצמו מעוניין לממש אופציה זו עוד במהלך העונה שבפתח.

הקבוצה יצאה בשעות הערב למחנה אימונים בבודפשט, ובוריס קליימן אמר לפני ההמראה: "אנחנו נמצאים במקצוע שלכל אחד יש מחליף. יש שחקנים ברמה גבוהה כי אם אלה שעזבו חסרים כרגע. קונטה יכול להיות בלם ויש גם את דן, מיקי ודוד, נמצא את התמהיל הנכון. המטרה שלנו היא לעבור שלבים ולנסות להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית, אני מאמין וסומך על הקבוצה. אני גם בטוח שאנחנו יכולים להתמודד עם מכבי תל אביב ובאר שבע. צריכים לעלות עוד שלב ועוד מדרגה. בשנה שעברה לא התחלנו טוב, אבל הקבוצה סיימה חזקה והיא תרוץ חזק למעלה".

שרון מימר: "אני מאוד אופטימי. אנחנו עובדים קשה כדי לסדר את הסגל ולהביא את השחקנים הנכונים. הבאנו שחקנים ונביא עוד. נשתדל להביא את החלוץ כמה שיותר מהר, אפשר להביא גם עד יום לפני המשחק הראשון, אם יבוא זה יהיה מצוין, אבל נצטרך להסתדר גם אם לא יבוא. הציפיות מאיתנו הן גבוהות גם אנחנו מצפים מעצמנו להרבה. אנחנו מגבשים סגל טוב אבל נצטרך לעבוד קשה כדי שזה יקרה".

"איינבינדר רצה להיות פה", הוסיף המאמן, "אבל כל המצב שנוצר עם ההצעות שהיו לו גרמו לכך שאי אפשר היה להשאיר אותו. כולנו כלים במשחק הזה, המועדונים יותר חשובים מהכל. נחבר את כל מי שצריך לקבוצה וננסה לייצר תלכיד שיוכל להתמודד על המקומות שאנחנו מכוונים אליהם".

אנטואן קונטה חותם בית"ר ירושלים לצד אבי נמני. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ממשיך בבית"ר. אנטואן קונטה במעמד החתימה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

פרט לקונטה הצטרף לאחרונה שחקן צרפתי נוסף לבית"ר ירושלים. זהו אנתוני וארן שהגיע מהיריבה העירונית הפועל ירושלים. השניים כבר יצרו קשר ושוחחו ביניהם.

בבית"ר הבהירו כי בשלב הזה המטרה היא לצרף חלוץ זר ולא מעבר לכך. במידה ותהיה התפתחות בנוגע לשלומי אזולאי במועדון ישמחו לקלוט אותו אך מבינים שמדובר בנושא סבוך מול מכבי תל אביב שייקח זמן עד שהוא ייפתח. אלי אוחנה אמור להיפגש עם ג'ורדי קרויף רק לאחר החזרה ממחנה האימונים בכדי לראות האם ישנו סיכוי לבצע עיסקה, גם באופציה של השאלה.

אוחנה יתחיל עם הקבוצה את המחנה אך ימשיך במהלכו לז'נבה לקראת הגרלת משחקי מוקדמות הליגה האירופית. כחלק מהפגישה בין אוחנה לניר ברקת אתמול, אמור ראש העיר לסייע גם בהחזרת מספר אנשי עסקים ירושלמים בכירים שנטשו את המועדון בשנים האחרונות מסיבות שונות, כולל נושא הגזענות והאלימות שליוו את בית"ר.

ברקת הבהיר בפגישה כי כל עוד בית"ר תלך בדרך הנוכחית במלחמה על התדמית ללא פשרות, ניתן יהיה לסייע לה ולגייס עבורה משאבים וכספים שיסייעו למועדון להתמודד על תארים.

בנוגע לעופר ורטה כרגע העניינים תקועים ובית"ר לא תצרפו עד אשר לא יקבלו מכיוון השחקן וסוכנו רצון חיובי לשבת ולסכם את העניינים. בבית"ר מרגישים כי מושכים אותם ואין רצון אמיתי. אוראל דגני עדיין על הכוונת כמגן ימני אך גם במקרה שלו לשחקן יש חוזה בהפועל תל אביב ורק לאחר שיובהרו העניינים מול האדומים ניתן יהיה להתקדם בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully