וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן רומז: אפרוש מכדורגל בתום העונה הבאה

קשר באיירן מינכן בן ה-33 התראיין ל"קיקר" ולא שלל אפשרות לפיה יתלה את הנעליים בקיץ הבא: "אני מתקרב לסוף הקריירה. הדבר היחיד שברור לי עכשיו זה שאחזור להולנד אחרי הפרישה". "קיקר" דירג את אלמוג כהן במקום השמיני מבין הקשרים האחוריים בבונדסליגה

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"הקריירה שלי מתקרבת לסוף". רובן/רויטרס

אריאן רובן רומז כי העונה הקרובה עשויה להיות האחרונה בקריירה שלו. הקשר האריך לאחרונה את החוזה שלו בשורות באיירן מינכן בשנה אחת בלבד ואם לשפוט לפי ראיון שהעניק ההולנדי לשבועון הכדורגל "קיקר" הוא שוקל ברצינות לתלות את הנעליים בקיץ הבא.

"אני מתקרב לסוף הקריירה שלי וזו עובדה", הכריז רובן בו ה-33 המשחק בשורות הבווארים מאז 2009. לדבריו: "אני מאוד רגוע ולא חושב על מה שיקרה ב-2018. אני מתמקד במה שקורה פה ועכשיו".

בהתייחס לתוכניות שלאחר הפרישה אמר רובן: "הדבר היחיד שאני יודע בוודאות זה שאני אחזור לעיר שלי כרונינגן. אני עדיין שומר על קשר טוב מאוד עם קבוצת נעוריי. ייתכן שאשתלב שם בתפקיד כלשהו אבל בחצי השנה הראשונה (אחרי הפרישה) אני לא רוצה שום קשר לכדורגל. אני רוצה לנוח ולא לעשות כלום".

עוד בנושא
קרואטיה נגד לוקה מודריץ': הכדורגלן עורר סערה במשפט שמסעיר את המדינה
באיירן מינכן השלימה את רכישתו של קורנטן טוליסו תמורת 35 מיליון יורו

בעונה שעברה, בה סבל מפציעות רבות, רובן שיחק 26 משחקים במדי באיירן מינכן וכבש 13 שערים ובישל 12 נוספים. מאז הגעתו למינכן הוא זכה עם הבווארים בליגת האלופות, בסופרקאפ האירופי, בגביע העולם לקבוצות, בחמש אליפויות ובארבעה גביעים.

אלמוג כהן חוגג הישג אישי מרשים

העונה של אלמוג כהן אמנם הסתיימה עם ירידה מהבונדסליגה עם אינגולשטאדט, אך היכולת הטובה של הישראלי לא נעלמה מעיני אנשי המקצוע בגרמניה. ה"קיקר" דירג את כהן, שכבש בעונה החולפת שבעה שערים במקום השמיני מבין הקשרים האחוריים בבונדסליגה.

כהן הקדים את צ'אבי אלונסו שדורג במקום ה-13. נאבי קייטה מרד בול לייפציג הגיע למקום הראשון בדירוג. כהן עצמו צייץ לאחר הבחירה: "העבודה הקשה משתלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully