וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברחבי ה-NBA יש תחושה שלוס אנג'לס עשויה להיות יעד ללברון"

אדריאן ווג'נאוסקי מ"יאהו ספורטס" העריך כי קינג ג'יימס יעזוב את קליבלנד לטובת אחת הקבוצות מלוס אנג'לס בתום חוזהו ב-2018. בוסטון בוחנת אפשרות לצרף את בלייק גריפין או גורדון הייוורד

רויטרס

אחרי ההפסד בגמר ה-NBA לברון ג'יימס מתחיל לחשב את דרכו מחדש ולבחון את הדרכים לזכייה נוספת בטבעת. קבוצתו הנוכחית קליבלנד קבאלירס תקועה עם חוזים גדולים של השחקנים המובילים כשהדרך היחידה להתחזק היא לבצע טרייד שיכלול את קווין לאב או את קיירי אירווינג. הדבר רק מעצים את השמועות שלברון יחבר לעזוב את הקאבס עם תום חוזהו בעונה הבאה כשעל הפרק עומדת אופציה של מעבר ללוס אנג'לס כשלשתי הקבוצות בעיר הלייקרס והקליפרס יש אפשרויות מגוונות יותר על מנת לחזק את הסגל ולהעמיד קבוצה אטרקטיבית.

עוד בנושא:
המסע המופלא: עשרת הרגעים שנזכור מהעונה של גולדן סטייט
אדם סילבר: "הפוקוס שלי הוא על לייצר עוד קבוצות כאלה בליגה"
סדר עולמי חדש: הסיטואציה של הווריירס ושאר ה-NBA לקראת הפגרה

כעת לשמועות על המעבר האפשרי של לברון ג'יימס מקליבלנד הצטרף העיתונאי הבכיר של "יאהו ספורטס" אדריאן ווג'נאוסקי. בפודקאסט שלו דיווח ווג'נאוסקי כי לברון עשוי להצטרף בקרוב לאחת משתי הקבוצות של לוס אנג'לס – הלייקרס או הקליפרס.

ווג'נאוסקי הכריז בשידור כי: "לא רק שאין כל ערובה לכך שהוא חוזר (לקליבלנד), אני בכלל לא בטוח שיש שם ציפייה שהוא יחתום אצלם שוב. אני חושב שבתוך קליבלנד וגם ברחבי הליגה יש תחושה שהוא יעזוב לאזור המערבי כשאחת משתי הקבוצות של לוס אנג'לס עשויה להיות היעד".

ג'יימס עזב את קליבלנד ב-2010 לטובת ארבע שנים במיאמי במדיה זכה בשתי אליפויות, כך שלאוהדי הקאבס צפויה שנה שלמה של מתח עד שלברון יכריז על החלטתו. ווג'נאוסקי העריך כי לברון ירגיש נוח יותר לעזוב את הקאבס הפעם, לאחר שהוביל את המועדון לזכייה באליפות בעונה שעברה ולוס אנג'לס יכולה להפוך ליעד מועדף בשל העובדה שמדובר במקום נוח לפיתוח מיזמים עסקיים שאינם נוגעים ישירות לכדורסל.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
יעזוב את קליבלנד שוב? לברון/AP

ובעוד קליבלנד עלולה להיחלש, יריבתה בצמרת המזרח, בוסטון, מנסה להתחזק. על פי הדיווחים הסלטיקס מעוניינים לצרף לשורותיהם את בלייק גריפין מהקליפרס או את גורדון הייוורד מיוטה. ווג'נאוסקי התייחס בפודקאסט שלו למדיניות הרכש של בוסטון שהודחה בגמר המזרח במפגש מול קליבלנד ואמר: "בוסטון היא האיום האמתי של הקליפרס בכל הנוגע לקרב על בלייק גריפין. אני לא חושב שהם לא יצליחו לשים את ידיהם גם על גריפין וגם על היוורד, אבל הם מעוררים עניין בבוסטון".

בנוגע לגריפין ההערכה היא כי הפורוורד יוותר על השנה האחרונה שנותרה לו בחוזה עם הקליפרס ויהפוך לשחקן חופשי. מה שעשוי לטרפד את הגעתו של גריפין לבוסטון היא העובדה שהקליפרס יכולים להרשות לעצמם להציע לו חוזה טוב יותר: על פי הסכם החדש בליגה, הקבוצה מלוס אנג'לס בשורותיה משחק גריפין מאז 2009 יכולה להציע לו חוזה של 175 מיליון דולר לחמש שנים, בעוד בוסטון יכולה להציע לו חוזה של 130 מיליון דולר ל-4 שנים.

הייוורד המשחק בשורות יוטה מאז 2010 והופך כעת לשחקן חופשי, נקשר לבוסטון בשל העובדה שהוא שיחק תחת הדרכתו של מאמן הסלטיקס בראד סטיבנס במכללת באטלר. אוהדי הסלטיקס אף הריעו ממושכות להייוורד במהלך המפגש האחרון בין שתי הקבוצות. ההערכה היא כי היוורד יוותר על האופציה לחתום על האופציה להאריך את החוזה ביוטה לעונה נוספת תמורת 16 מיליון דולר ויעדיף להמשיך את הקריירה במקום אחר כשפרט לבוסטון גם מיאמי מוזכרת כאופציה מועדפת מבחינתו.

עוד באותו נושא

ג'ו לייקוב: "נעשה מה שצריך כדי שסטף קרי יישאר ויהיה מאושר"

לכתבה המלאה
בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. AP
בדרך לבוסטון? בלייק גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully