וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלן ברסקי סיכם בהפועל חיפה. ממתין לשחרור ממכבי תל אביב

15.6.2017 / 10:52

קשר בית"ר תל אביב רמלה סגר את הפרטים לעונה הבאה מול כץ, וממתין לאישור העסקה. במועדון אישרו את הפניה לשוער מלאדה, יקוב דיביש. באהיה לא עונה לטלפונים, נג'וקו צפוי להחליפו

רוסלן ברסקי שחקן בית"ר תל אביב/רמלה (שמאל) מול אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
רוב הפרטים סגורים. רוסלן ברסקי/מגד גוזני

הקשר רוסלן ברסקי סיכם את תנאיו לעונה אחת בהפועל חיפה וממתין לשחרור של קבוצת האם שלו, מכבי תל אביב. הסיכום הסופי בין הצדדים הושג אתמול, כשיואב כץ נתן אור ירוק לביצוע העסקה. שחקן נוסף שצפוי לסגור בקבוצה הוא קשר קריית שמונה, ג'ייקוב נג'וקו. כזכור, ביום ראשון פרסמנו כי הפועל חיפה רוצה את השחקן, אך טרם ברור האם זה יהיה בעסקת השאלה או מכירה. כעת מתברר כי חיפה תשאיל אותו, כשרוב הפרטים בין הצדדים כבר סגורים.

ברסקי, 25, הושאל בעונה החולפת לבית"ר תל אביב רמלה. הוא כבש שני שערי ליגה וארבעה בכל המסגרות, אבל נחשב לאחד השחקנים הבולטים בלאומית. השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, צפויים לחתום עד תחילת השבוע.
במועדון אישרו את הפניה לשוער הצ'כי של מלאדה בולסלאב, יקוב דיביש. "הוא המועמד המוביל כרגע. נקווה שנצליח להביא אותו. יש לנו עוד שני מועמדים נוספים", אמרו.

במועדון מנסים ליצור קשר עם אדילסון באהיה אבל הוא לא עונה לטלפונים של יואב כץ. ההערכה היא שהמועדון ייפרד ממנו היום, וג'ייקוב נג'וקו מקריית שמונה יחליף אותו. כל הפרטים בין הצדדים כבר סגורים וכל שנותר הוא לסגור את דמי ההשאלה מול איזי שרצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully