וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד טוענים: "עדיף שרונאלדו ישלם קנס ויימנע ממשפט"

אחרי שהתובע הכללי האשים את הכוכב בהעלמת מס ב-13 מיליון יורו, במועדון מתכוננים לשלב הבא: "משפט יעשה רע לתדמית שלו, ושלנו. עדיף עסקת טיעון". וגם: מלחמת החולצות מול ברצלונה

AP

יומיים לאחר שהתובע הכללי בספרד החליט להאשים את כריסטיאנו רונאלדו בהעלמות מס על סך 13 מיליון יורו בין השנים 2011 ל-2014, בריאל מדריד מנסים להיערך למאבק המשפטי הצפוי ומתייצבים להגנת הכוכב הגדול שלהם.

על פי דיווח ב"אס" המדרידאי, במועדון מאמינים בצורה מלאה בחפותו של רונאלדו, שטען כבר אתמול כי מצפונו נקי וכי הוא לא אשם. יחד עם זאת, רבים מראשי המועדון כבר אמרו לנציגיו של רונאלדו כי לדעתם, אם השופט שידון בנושא יחליט כי יש בסיס להאשמות, "עדיף שכריסטיאנו יעשה עסקת טיעון, ישלם קנס וימנע מהתמונה הזו בבית המשפט. לא טוב להיות יום שלם בחדשות ולקחת חלק במשפט שרק ייפגע בתדמית ויביא צרות גדולות יותר".

בריאל הוסיפו כי: "משפט ייפגע לא רק בתדמית של רונאלדו, אלא גם של ריאל מדריד. אבל הוא זה שיהיה חייב בסופו של דבר להחליט מה לעשות, האם לשלם או להילחם. בכל מקרה, המועדון יעמוד לצדו". אתמול, לאחר האימון של נבחרת פורטוגל, אמר רונאלדו במהרה לעיתונאים: "אני תמיד חף מפשע, תמיד".

בינתיים, המלחמה החדשה של ריאל מדריד בכל לא קשורה לרונאלדו, אלא ליריבה הגדולה ברצלונה, ובכלל לא קשורה ליכולת על הדשא, אלא למרצ'נדייז. שתי הענקיות של ספרד כבר פרסמו את חולצות המשחק שלהן לעונה הבאה, כאשר ריאל ממשיכה כמובן עם אדידס ובארסה עם נייקי. עכשיו הגיע הזמן לשכנע את המעריצים והאוהדים לרכוש את החולצות והמחירים, כצפוי, בשמיים. חולצה של ריאל עולה בין 100 ל-130 יורו, בעוד שזאת של ברצלונה נמכרת ב-150 עד לא פחות מ-180 יורו ובתוספת מכנס וגרביים, הסכום מגיע ל-268 יורו, או 1,057 שקלים אם תרצו. לא זול.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו לפני גמר ליגת האלופות. רויטרס
ישלם ויתחמק ממשפט? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully