וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט חולל סערה: "קיירי אירווינג יותר טוב מאלן אייברסון"

ה-MVP של גמר ה-NBA התארח בפודקאסט של ביל סימונס ואמר: "לקיירי יש יותר כישרון. כשאתה רואה אותו משחק, אתה מחייך". הווריירס מתכוננים למצעד האליפות, ג'רי ווסט עובר לקליפרס, צפו בקעקועים החדשים של משפחת קרי (כולל אחד בעברית)

עריכת וידאו: מתן חדד

בפעם השנייה תוך שלוש עונות, תצא גולדן סטייט למסע האליפות שלה ברחובות אוקלנד. האירוע ייפתח הערב (חמישי) ב-20:00 שעון ישראל וכרגיל, מאות אלפי חוגגים צפויים לשטוף את רחובות העיר. בינתיים, הווריירס מוצאים זמן גם לסכם את סדרת הגמר, הפלייאוף והעונה המתישה והמוצלחת שעברו וגם להביט קדימה.

ה-MVP של סדרת הגמר והאיש שעזר לקבוצה לשנות את מאזן הכוחות מול הליגה כולה ובעיקר מול סגנית האלופה קליבלנד, קווין דוראנט, הגיע להתארח הלילה בפודקאסט של ביל סימונס. דוראנט שוחח עם סימונס במסגרת הפודקאסט פעמיים לאורך העונה החולפת וגם הפעם היו לו לא מעט פנינים, כאשר הכותרות הופנו לעבר הדברים של KD על קיירי אירווינג.

"הוא יותר טוב מאלן אייברסון לדעתי", אמר דוראנט, ששיחק עם אירווינג בנבחרת ארצות הברית במשחקים האולימפיים בקיץ החולף וזכה עמו במדליית הזהב, "אני מתכוון לכישרון מול כישרון. הטיפול שלו בכדור טוב יותר. אולי נצטרך לחתוך את זה החוצה מהריאיון... אני לא רוצה בעיות עם AI... אני רק אומר שאני מרגיש שלקיירי יש יותר כישרון. אחרי משחק 2 אמרתי לחברים שלי שקיירי גורם לך להיות שמח כשאתה רואה אותו משחק. אתה פשוט מתחיל לחייך. כי כשאתה רואה מישהו כל כך מוכשר כמוהו, ברור לך שזה נובע מעבודה בלתי נגמרת. הדברים שהוא עושה הם מדהימים, ברמה אחרת לגמרי. אתה יכול לנסות ללמד את הילדים שלך, אבל זה יהיה בלתי אפשרי. הוא 1.88 מטר ובחיים לא ראיתי מישהו חוסם לייאפ שלו. יש לי כל כך הרבה כבוד אליו".

אחרי הזכייה באליפות, לאייברסון היו דברים חמים להגיד על דוראנט: "רציתי לראות אותו מנצח, כי הוא אף פעם לא עשה את זה עד היום. אני אוהב את האימא שלו, אני אוהב את כל מה שהוא מייצג. רציתי שדוראנט ירגיש מה שאני אף פעם לא הרגשתי, מה שבארקלי או יואינג אף פעם לא הרגישו".

עוד בנושא:

ג'ו לייקוב: "נעשה מה שצריך כדי שסטף קרי יישאר ויהיה מאושר"
סדר עולמי חדש: הסיטואציה של הווריירס ושאר ה-NBA לקראת הפגרה
אדם סילבר: "הפוקוס שלי הוא על לייצר עוד קבוצות כאלה בליגה"

לשחקן/פרשן לענייני NBA, מייקל רפופורט, הייתה תגובה מהירה לדברים

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס מול קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. AP
הרבה הערכה. דוראנט וקיירי/AP

דוראנט אף סיפר כי הודעת הסמס המברכת הכי מפתיעה שהוא קיבל אחרי הזכייה באליפות וב-MVP של סדרת הגמר הגיעה דווקא מבת הזוג שלו בשנה האחרונה בתיכון. במקום השני בלבד, הוסיף דוראנט, נמצאת ההודעה שקיבל מנשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה. במסגרת ריאיונות סוף העונה המסורתיים אמר הפורוורד: "יש לנו קבוצה מיוחדת, אבל ברור לנו שמדובר גם בעסק, אז שום דבר לא בטוח. אני מרגיש כאילו נוכל למצוא פיתרון ולהשאיר את כולם ולכולנו תהיה הזדמנות לעשות את המסע הזה שוב בשנה הבאה. מן הסתם, קל יותר להגיד את זה מלעשות את זה, אבל זו המטרה. אנחנו רוצים לשמור על מה שיש לנו ולנסות להשתפר".

גם סטפן קרי אמר דברים ברוח דומה: "להישאר כולם יחד, זה יהיה הדבר הכי טוב. מה שבנינו כאן מיוחד, באמת מיוחד. יוצא דופן. זה משהו שאתה לא רוצה לראות אותו נגמר. כל החלקים שיש לנו חשובים במשוואה של קבוצה שמנצחת וזוכה באליפויות או נאבקת עליהן כל עונה. זה עסק וכל שנה יש החלטות שחייבים לקחת, כך שצריך לבחון את המצב טוב לפני שמחליטים". לגבי עתידו האישי אמר קרי: "לא רואה את עצמי משחק בקבוצה אחרת".

מי שבכל זאת ייפרד מהווריירס הוא אגדת העבר ג'רי ווסט, שבגיל 79 ואחרי שש שנים כיועץ מיוחד של הקבוצה, חוזר "הביתה" ללוס אנג'לס וימלא תפקיד דומה אצל הקליפרס. ווסט נחשב כגורם משמעותי בתפקיד ה-GM בבניית השואוטיים של הלייקרס, כמו גם בקבוצה של שאק וקובי בתחילת המילניום ובקיץ החולף הוא היה אחד האנשים המרכזיים בהחלטה של דוראנט להגיע לגולדן סטייט.

* מיד אחרי שקליבלנד איבדה את האליפות הועלו בארה"ב ספקולציות את מי לברון ג'יימס יצרף לסגל הכוכבים בניסיון להתמודד עם גולדן סטייט האימתנית. שמו של פול ג'ורג' הועלה כאפשרות, גם בלייק גריפין, אבל לפי הרשתות החברתיות, ג'יי אר סמית כבר בחר: כרמלו אנתוני. אתמול בחשבון אוהדים של קלבלנד הועלתה תמונה ערוכה שבה נראה כרמלו במדי הקאבס לצד לברון. ג'יי אר עשה לייק לתמונה, והביע את תמיכתו בחברו לשעבר מהניקס. ההערכה היא, אגב, שמדובר בעסקה שבמסגרתה ישוחרר מקליבלנד קווין לאב בטרייד.

וגם זה קורה: לקראת סיום העונה, אוהד נתן לקליי תומפסון לחתום על טוסטר. מאותו רגע והלאה, הווריירס הפסידו רק שני משחקים מתוך 32. כעת, קליי הזמין את האוהד למצעד האליפות

הקעקוע הראשון של סטף בעברית

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully