וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "היה מוזר לראות את ג'ורדי כל כך נמרץ וחי את האימון"

15.6.2017 / 7:15

הצהובים מתחילים להתרגל: "בעונה שעברה הוא לא היה מעורב ככה, גם כשאימן. ג'ורדי שהתרגלנו לראות עם הג'ינס והאוזנייה המחוברת לטלפון, רץ ועובד על הדשא". בריאיון בספרד אמר קרויף: "ידעתי שאם אאמן, זה יהיה במכבי". דור פרץ עשוי להישאר, עדן קארצב יעלה לבוגרים?

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

ג'ורדי קרויף, המאמן החדש של מכבי תל אביב החל מאתמול (רביעי) רוצה להשאיר את דור פרץ ועשוי לקדם את עדן קארצב הצעיר לקבוצה הבוגרת כבר בעונה הקרובה.

פרץ, שהושאל בעונה החולפת להפועל חיפה, מאוד מוערך על ידי קרויף ורק אם ההולנדי יראה שיש לו עודף של שחקנים באותה עמדה, הוא יאפשר לשחקן להמשיך להיות מושאל לקבוצה בה יוכל לצבור דקות משחק. פרץ מבוקש על ידי כמעט חצי מקבוצות ליגת העל, אשר מייעדות לו תפקיד בקישור. הוא עצמו לא מעוניין להיות שחקן ספסל במכבי תל אביב ומעדיף לשחק ולכן יצטרך לבחון כמה דקות יוכל קרויף להבטיח לו.

באשר לקארצב, השחקן בן ה-17 מסומן כאחד משחקני העתיד של המועדון ואמור להמריא עם הקבוצה למחנה האימונים. מדובר בקשר עם יכולות התקפיות והגנתיות וקרויף נתן לו לא מעט יחס באימון אתמול. גם שון גולדברג, שהסיטואציה לגביו הובילה בעבר ליחסים מתוחים לזמן מה בין קרויף לבין פאולו סוזה, עשוי להישאר ולנסות להיאבק על מקומו. מנגד, שאלת עתידו של שלומי אזולאי עדיין פתוחה. הקשר החל אתמול להתאמן עם הקבוצה וקרוב לוודאי שייצא למחנה האימונים באוסטריה ביום ראשון הקרוב, אך עדיין לא ברור האם הוא יישאר בעונה הקרובה.

עוד בנושא:

אימון הבכורה של קרויף הופסק, שבעה אוהדי מכבי תל אביב עוכבו
להיפרד בכבוד: חמש שאלות על המינוי המסקרן של ג'ורדי קרויף

צפו: ככה נראה האימון הראשון של ג'ורדי קרויף

"היה אימון מאוד שונה ממה שעברנו עם ג'ורדי כמאמן זמני אחרי ארבלדזה", העיד אחד משחקני מכבי תל אביב אמש, "היה מוזר לראות את ג'ורדי כל כך נמרץ וחי את האימון. גם כשהוא היה מאמן בעונה החולפת, זה היה אחרת והוא לא היה מעורב כמו באימון הראשון שלו. ג'ורדי שהיינו רגילים לראות עם הג'ינס והאוזנייה מחוברת לטלפון כל האימון, רץ ועובד על הדשא, מחלק הוראות ומעיר הערות".

קרויף הקפיד על הנעת כדור והרבה תנועה: "עד שהאימון הופסק בגלל האוהדים, זה היה מאוד נמרץ ביחס לאימון ראשון", סיפרו במועדון, "ברור שג'ורדי חווה כאן משהו חדש ויש התלהבות אצלו ואצל השחקנים. השאלה איך זה ייראה בדצמבר ועד כמה ג'ורדי יהיה מחויב ונלהב לתפקיד המאמן".

בריאיון ל"ספורט" הקטלאני אמר קרויף: "כשהגעתי למכבי תל אביב לפני חמש שנים, ועד היום, הרגשתי מאוד נוח בתור מנהל מקצועי. עברנו יחד הרבה רגעים טובים ונהניתי מאוד. לכן היה לי ברור שאם אחליט לאמן ותיווצר ההזדמנות כזו, אמשיך במועדון. אני מרגיש שזה המקום והזמן הנכון להתחיל את הקריירה שלי כמאמן. מכבי זה מועדון היסטורי, עם קהל ענק והציפיות שם תמיד בשיאן, כך שמדובר בהזדמנות מאוד מרגשת. אני כבר לא יכול לחכות. תמיד ידעתי שברגע שאהפוך למאמן, יתחילו כל מיני השוואות עם אבא שלי, אבל זה לא מדאיג אותי. הניסיון שלי בשנים אלה כמנהל מקצועי לימד אותי להתמקד רק בעבודה שלי ולעשות את הצעדים הנכונים".

עוד באותו נושא

להיפרד בכבוד: חמש שאלות על המינוי המסקרן של ג'ורדי קרויף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully