וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובה לסנסציה: ולנסיה עלתה ליתרון 1:2 על ריאל מדריד בגמר הספרדי

הביסה 64:81 את הבלאנקוס במשחק 3 בסדרת הגמר, וזקוקה לניצחון ביתי נוסף כדי לזכות באליפות היסטורית. פנרבחצ'ה עלתה ל-0:3 בסדרת הגמר בטורקיה אחרי 80:86 על בשיקטאש במשחק סוער

בויאן דובלייביץ', ולנסיה. GettyImages
זה מתקרב. דובלייביץ'/GettyImages

ולנסיה רחוקה ניצחון אחד בלבד מאליפות היסטורית וראשונה בתולדות המועדון על חשבון ריאל מדריד הגדולה, אחרי שהביסה הערב (רביעי) 64:81 את הבלאנקוס ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת הגמר הספרדי. אחרי שהפתיעה את הבלאנקוס במגרשם הביתי ביום ראשון, הקבוצה העיקשת והלוחמנית של פדרו מרטינס שלטה ללא עוררין כשחזרה הביתה וכעת היא זקוקה לניצחון נוסף, גם הוא באולם הביתי, כדי להשלים זכייה בתואר.

אחרי רבע ראשון בשליטה של ריאל בזכות יכולת טובה של ילד הפלא לוקה דונצ'יץ', ולנסיה התעשתה, הידקה את ההגנה והחלה לברוח. היא פתחה יתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, והמשיכה לצלוף מכל מקום גם ברבע האחרון. כשהיתרון מגיע בשיאו ל-18 נקודות והמשחק מסתיים בפלוס 17, 64:81. וויל תומאס עם 16 נקודות, פרננדו סן אמטריו עם 15 ו-5 ריבאונדים ובויאן דובלייביץ' עם 14 הצטיינו אצל ולנסיה, בעוד ריאל קיבלה 16 מסרחיו יוי, 15 מגוסטבו איון ו-13 ו-6 ריבאונדים מלוקה דונצ'יץ'.

בוגדן בוגדנוביץ' פנרבחצ'ה. רויטרס
הציל את םנרבחצ'ה. בוגדאנוביץ'/רויטרס

בטורקיה, פנרבחצ'ה עשתה הערב צעד נוסף בדרך לזכייה בדאבל. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ניצחה 80:86 את היריבה העירונית בשיקטאש אחרי הארכה ועלתה ל-0:3 בסדרת הגמר בתום משחק שהופסק דקה וחצי לסיום בשל התפרעות אוהדים, שהשליכו חפצים אל הפרקט אחרי עבירה טכנית. לאחר ההתרפעות הוצאו כל האוהדים מהאולם והמשחק חודש ללא קהל. בשיקטאש כבר הייתה קרובה לנצח כשהובילה 71:74 ועל השעון נותרו 13 שניות בלבד, אבל שלשה של בוגדן בוגדאנוביץ' 4.8 שניות לסיום קבעה 74:74 ושלחה את המשחק להארכה, שם אלופת היורוליג הייתה עדיפה.

בוגדאנוביץ' הוביל את פנרבחצ'ה עם 23 נקודות, מליח ממוטוגלו ויאן וסלי קלעו 12 נקודות כל אחד, אקפה אודו הוסיף 11 כמו גם בובי דיקסון. די ג'יי סטרוברי הוביל את בשיקטאש עם 22 נקודות, אבל גם החטיא שתי זריקות עונשין יקרות מאוד בהארכה, כמו גם ולדימיר שטימאץ. עכשיו, פנרבחצ'ה זקוקה לניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את האליפות ותנסה לעשות את זה במשחק ביום שישי.

* בצל השמועות על מעבר אפשרי לברצלונה, האריך יורגוס פרינטזיס הנהדר את חוזהו באולימפיאקוס בשלוש שנים נוספות, עד 2020, ואמר כי ישמח לסיים את הקריירה בשורות האדומים מפיראוס.

* בספרד טוענים כי ברצלונה ממשיכה לקבל תשובות שליליות ממאמנים פוטנציאליים. הפעם, אחרי שרונאס יאסיקביצ'יוס, מי שסירב לה הוא פדרו מרטינס, שהודיע כי ברצונו להישאר בוולנסיה.

* ולנסיה עצמה מכינה עצמה לעונה הבאה, ועל פי דיווחים, המועמד המוביל שהיא סימנה לעמדת הרכז הוא תומא הרטל שאמור לעזוב את אנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully