וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו לייקוב: "נעשה מה שצריך כדי שסטף קרי יישאר ויהיה מאושר"

בעלי גולדן סטייט אישר שיציע לכוכבו 205 מיליון דולר לחמש שנים: "לא צופה בעיות". איגודאלה: "אין סיכוי שאלך לבית הלבן". מייקל תומפסון: "גולדן סטייט תזכה ב-4 אליפויות ב-4 שנים"

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט מסרבת להירגע אחרי הזכיה בטבעת שנייה תוך שלוש שנים. מצעד האליפות החגיגי ברחובות אוקלנד ייערך מחר (חמישי) ב-10 בבוקר שעון ארצות הברית, במסלול דומה לזה שנערך בתואר הקודם, לפני שנתיים.

בארצות הברית אף עוסקים בשאלה האם הווריירס יגיעו לבית הלבן של דונלד טראמפ. מספר דיווחים בתקשורת האמריקאית גרסו כי האלופה הטריה החליטה פה-אחד להפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה ששוברת את המנהג הקיים קרוב למאה שנה, אולם גולדן סטייט הוציאה הודעת הכחשה.

כך או כך, כשאנדרה איגודאלה נשאל האם יסכים להגיע לבית הלבן, השיב: "אין סיכוי. נעשה מה שהמנהיג שלנו סטפן קרי יגיד. נתמודד עם המצב כשיגיע, אני לא יודע מה יקרה. אולי טראמפ לא יזמין אותנו, אולי לא נלך, זה לא ביג דיל כך או כך".

עוד בנושא:

סדר עולמי חדש: הסיטואציה של הווריירס ושאר ה-NBA לקראת הפגרה
אדם סילבר: "הפוקוס שלי הוא על לייצר עוד קבוצות כאלה בליגה"
המסע המופלא: עשרת הרגעים שנזכור מהעונה של גולדן סטייט
בארה"ב חושפים את ה-SMS של דריימונד גרין לקווין דוראנט: "אנחנו זקוקים לך"

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, אנדרה איגודאלה. רויטרס
סטף יכריע? איגודאלה ודוראנט/רויטרס

המנהיג המדובר צפוי לחתום בקיץ על חוזה סופר-מקסימום בסך 205 מיליון דולר לחמש שנים. "נעשה מה שצריך כדי שסטף יהיה כאן ויהיה מאושר", אמר הבעלים ג'ו לייקוב. "אני יודע שהוא רוצה להיות כאן, ואנחנו רוצים אותו כאן. אני לא צופה בעיות בהישארותו". לאחר שזה יקרה, צפויים בגולדן סטייט לנסות להחתים גם את קווין דוראנט על חוזה חדש. על פי דיווחים, ה-MVP של סדרת הגמר יהיה מוכן לקחת קצת פחות מהמקסימום, על מנת להשאיר שחקנים משלימים כגון אנדרה איגודאלה ושון ליבינגסטון.

מייקל תומפסון, אביו של קליי, משוכנע שמה שראינו העונה זה רק ההתחלה עבור האלופה. "אני חוזה שבארבע השנים הקרובות הם יזכו בארבע אליפויות", אמר שחקן העבר. "משהו יכול לצוץ ואולי הם לא יזכו באחת, לא כדאי להיות מאוד חמדניים, אז אולי הם יזכו בארבע אליפויות בחמש השנים הקרובות, כל עוד יישארו בריאים. הם צעירים ומאומנים טוב ומנוהלים טוב. כל עוד הם יישארו צנועים, רעבים ובריאים, הם יזכו בעוד ארבע. זו קבוצה שיכולה לנצח בכל תקופה בהיסטוריה בגלל הצורה בה היא שומרת - הם כל כך מגוונים בהגנה - ובגלל הצורה בה היא קולעת - יותר טוב מכל קבוצה אחרת אי פעם".

24 שעות אחרי האליפות, שב דריימונד גרין לחדר הכושר כדי להתחיל להתכונן לעונה הבאה, עם חבר קרוב:

עוד באותו נושא

אדם סילבר: "הפוקוס שלי הוא על לייצר עוד קבוצות כאלה בליגה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully