וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן השלימה את רכישתו של קורנטן טוליסו תמורת 35 מיליון יורו

הבווארים ביצעו את הרכש השני שלהם לקיץ 2017 עם הקשר בן ה-22 של ליון, שחתם בקבוצה עד 2022 ואמר: "זה יום גדול בשבילי". ר.ב. לייפציג רכשה את בורמה מגלאטסראיי ב-12 מיליון יורו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוליסו בזמן החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיירן מינכן השלימה היום (רביעי) את ההעברה השנייה שלה לקיץ 2017 אחרי רכישתו של סרג' גנאברי. הבווארים רכשו את קורנטן טוליסו הצרפתי מליון תמורת סכום שמוערך בכ-35 מיליון יורו. הקשר בן ה-22 (1.81 מטר) עלה לבוגרים של ליון ב-2013 ומאז רשם 116 הופעות בליגה וכבש 21 שערים. טוליסו הוא ממוצא טוגולזי ולכן יכול היה לשחק גם בנבחרת הזו, אבל למרות זאת העדיף לבחור בצרפת ואף פתח במשחק האימון בו הפסידה 2:0 לספרד.

טוליסו חתם בבאיירן מינכן עד 2022 ויהיה הצרפתי השלישי בקבוצה יחד עם פרנק ריברי וקינגסלי קומאן. בכלל הוא מצטרף למגמה של שחקנים צרפתים רבים שעוברים לבונדסליגה כשגם בדורטמונד שיחק בעונה החולפת עוסמאן דמבלה ועבר בקיץ האחרון, דן אקסל זגאדו. ר.ב. לייפציג רכשה את איברהימה קונאטה, בורוסיה מנשנגלדבאך את מיקאל קויסאנקה ואיינטרכט פרנקפורט את סבסטיאן האלר.

טוליסו עצמו אמר לאחר החתימה: "הייתה לי תקופה נהדרת בליון ואני מודה לה מאוד על כך. עכשיו אני מאושר מאוד ומצפה כבר לשחק באחד המועדונים הכי גדולים באירופה. יש לי מטרות גדולות להשיג באיירן מינכן. היום הוא יום גדול בשבילי". יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה אמר: "אנחנו מאושרים מאוד שהצלחנו לצרף שחקן צעיר ומעניין כמוהו על אף תחרות מצד מועדונים גדולים באירופה. קורנטן טוליסו היה השחקן שהמאמן שלנו קרלו אנצ'לוטי רצה לקישור".

סגנית אלופת גרמניה ר.ב. לייפציג הודיעה על רכישתו של קשר גלאטסראיי ברומה תמורת סכום שמוערך בכ-12 מיליון יורו ויכול לטפס עד 15 מיליון. ברומה בן ה-22 הוא קיצוני מהיר מאוד שמתנשא לגובה של 1.73 מטר. בעונה האחרונה הוא כבש 11 שערים ב-30 הופעות בליגה הטורקית ואף זכה לכינוי "ריברי הבא". ב-2015/16 הוא שיחק בליגה הספרדית כשהושאל לריאל סוסיאדד. הוא אמנם מגינאה ביסאו, אבל מייצג את פורטוגל ושיחק ומשחק כעת בכל הנבחרות הצעירות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully