וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במפתיע: ג'אני דה ביאזי התפטר מאימון נבחרת אלבניה

המאמן האיטלקי סיים את דרכו בנבחרת שלושה ימים בלבד אחרי שהוביל את האלבנים לניצחון 0:3 על נבחרת ישראל בסמי עופר. דה ביאזי מירר בבכי במהלך הודעת ההתפטרות והכריז: "העידן שלי פה הסתיים. אין לי שום הצעה אחרת"

מאמן נבחרת אלבניה ג'אני דה ביאזי. ברני ארדוב
עוזב מיידית. דה ביאזי/ברני ארדוב

מאמן נבחרת אלבניה ג'אני דה ביאזי התפטר היום (רביעי) במפתיע מתפקידו, שלושה ימים בלבד אחרי שהאלבנים תחת הדרכתו השפילו נבחרת ישראל 0:3 בסמי עופר.

המאמן האיטלקי הודיע על התפטרותו מיד לאחר פגישה עם ראשי ההתאחדות כשהנסיבות למהלך אינן ברורות. דה ביאזי הקריא את מכתב ההתפטרות שלו בקול נרגש והזיל דמעה מול העיתונאים.

רק אתמול הודיע דה ביאזי בן ה-60 כי יעזוב את תפקידו לאחר סיום הקמפיין הנוכחי של מוקדמות המונדיאל., אך היום ההחלטה השתנתה.

בהודעת הפרישה שלו אמר: "חשבתי על כך ארוכות ואני מודיע לכם כי החל מהיום אני לא מאמן יותר את הנבחרת. אני אעצור כאן כי אני רוצה שהקבוצה הזו תמשיך לגדול ולצמוח".

הודעת ההתפטרות של דה ביאזי

דה ביאזי הוסיף: "אני רוצה להדגיש שאני עוזב את תפקידי מבלי שאני מחזיק בכל הצעה אחרת. אני עוזב בתחושות קשות, אך מבחינתי העידן שלי בנבחרת אלבניה הסתיים".

המאמן האיטלקי עשה היסטוריה עם נבחרת האלבנית לאחר שהצליח להעלות אותה ליורו שנערך בקיץ שעבר בצרפת. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו כמאמן הראשי של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully