וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאחורי כריסטיאנו רונאלדו: "רוצים שחפותו תוכח"

הנהלת הבלאנקוס פרסמה הודעת תמיכה בכוכב הגדול של המועדון הנאשם בעבירות מס בסכום של 13 מיליון יורו: "יש לנו ביטחון מלא בשחקן שלנו. מקווים שהצדק ייעשה מהר"

AP

ריאל מדריד מתייצבת מאחורי כריסטיאנו רונאלדו בפרשת העלמות המס. הנהלת הבלאנקוס פרסמה היום (רביעי) הודעה רשמית בעקבות האשמות התובע הכללי בספרד לפיהן הפורטוגלי העלים מס בסכום של 13 מיליון יורו בין השנים 2011 ל-2014.

בהודעה של ריאל נאמר: "יש לנו ביטחון מלא בשחקן שלנו כריסטיאנו רונאלדו שעל פי הבנתנו נהג על פי חוק בכל הנוגע לחובות הפיסקליות שלו (דרישות של הרשויות הנוגעות לתחום הכלכלי). מאז הגעתו לריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו תמיד הפגין רצון ברור למלא באופן מלא את חובותיו כלפי רשויות המס. אנו משוכנעים כי השחקן שלנו יוכיח את חפותו באופן מלא במהלך ההליך (המשפטי)".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בריאל מדריד בטוחים שהוא חף מפשע. רונאלדו/רויטרס

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו מואשם בהעלמת סכום של כ-13 מיליון יורו

לכתבה המלאה

בסיום ההודעה של הנהלת הבלאנקוס נכתב: "ריאל מדריד מקווה שהצדק ייעשה באופן המהיר ביותר, כך שחפותו תוכח באופן הכי מהר שרק אפשר".

רונאלדו מצטרף לכוכב על אחר, שחקנה של ברצלונה ליאונל מסי, שנשפט ל-21 חודשי מאסר בכלא יחד עם אביו בעבור בגין עבירת מס דומה שביצעו. העונש של "הפרעוש" ככל הנראה יומר לעונש אחר, שכן בספרד החוקים הנהוגים במערכת המשפט הספרדית מאפשרים הקלה שכזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully