וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים לפצות את וידיגאל על עונה אחת, ולא על שנתיים"

14.6.2017 / 10:51

אחרי מינוי קרויף, מכבי תל אביב בטוחה שהמחלוקת מול וידיגאל תיפתר ברוח טובה: "כבר לפני שבועיים הודענו לו שהוא לא ממשיך והחלו דיונים על הפיצוי". על עוזריו: "לא מגיע להם פיצוי"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

אחרי מינויו של ג'ורדי קרויף לתפקיד המאמן, במכבי תל אביב בטוחים שהמחלוקת המשפטית בנוגע לחוזה של ליטו וידיגאל תיפתר ברוח טובה, אם הצדדים לא יגיעו להבנות באמצעות המוסד לבוררות של פיפ"א. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "כבר לפני כשבועיים הודענו בכתב לליטו וידיגאל שהוא לא ימשיך במכבי תל אביב בעונה הבאה. מאותו הרגע, החלו דיונים באשר לגובה הפיצוי שמגיע לו, אבל בשום שלב לא היה ספק שאנחנו צריכים לפצות אותו על עונה אחת בלבד. גם אם הוא טען שמגיע לו לקבל על שנתיים, זה לא נכון".

עוד הוסיף הגורם: "שלושת העוזרים של וידיגאל ידעו ברגע שהם חתמו במכבי תל אביב שמימוש החוזה שלהם לעונה הבאה מותנה בהמשך דרכו של וידיגאל בקבוצה. הם ידעו שאם אנחנו מודיעים לווידיגאל שהוא לא ממשיך, גם הם לא ממשיכים באופן אוטומטי, ולהם לא מגיע פיצוי על העונה הבאה בניגוד אליו".

לדברי אותו גורם, שלושת העוזרים הגיעו לארץ בתחילת השבוע ונפרדו בצורה יפה מהמועדון, זאת כאמור בניגוד לווידיגאל, שעדיין לא חתם על סיום דרכו בקבוצה ועומד על כך שיקבל פיצוי מלא על העונה הקרובה. הצהובים הביעו פליאה על כך שבסביבתו של וידיגאל הביעו החל מאתמול תרעומת על כל הסחבת בעניין הכספים המגיעים לו. "אנחנו וליטו נסיים בצורה יפה את הסיפור הזה", אמרו במועדון.

עוד בנושא

ג'ורדי קרויף מונה למאמן מכבי תל אביב: "שמח ונרגש, מודע לציפיות"
קיארטנסון: "התקשורת בישראל ממציאה חדשות, היה עלי לחץ גדול"
איך שגלגל מסתובב: כל הפעמים בהן קרויף טען שהוא לא רוצה לאמן

קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

וידיגאל, מצידו, ממשיך להתעקש לקבל את מלוא החוזה שלו לעונה הקרובה, המסתכם בסכום של 300 אלף יורו נטו. מקורב אל המאמן אמר אמש: "לשוטה ארבלדזה שהרוויח פי שניים וחצי מכבי תל אביב שילמה את מלוא הפיצויים, אז מה הבעיה לשלם לליטו את החוזה שלו? אם מכבי תל אביב לא רוצה אותו היא צריכה לשלם את החוזה. מה, מכבי תל אביב חשבה שהיא יכולה לשלוח את ליטו הביתה ולא לשלם לו את מה שמגיע לו?".

לוידיגאל, אשר נחת שלשום בארץ, מתוכננת הבוקר פגישה עם היועץ המשפטי של מכבי תל אביב, עורך הדין מורן מאירי, במהלכה אמורים הצדדים לסכם את פרטי התרת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully