וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צסק"א מוסקבה הציעה למילוש תאודוסיץ' 12 מיליון יורו לשלוש שנים

ברוסיה טוענים שאלופת ה-VTB נואשת להשאיר את הרכז הנפלא, שפוזל ל-NBA, והציעה לו את אחד החוזים היקרים בתולדות הכדורסל האירופי. ארון ג'קסון: "אשחק רק בקבוצת יורוליג"

מילוש תאודוסיץ', צסק"א מוסקבה, מול טורניקה שנגליה, באסקוניה. GettyImages
כולם מחכים למוצא פיו. תאודוסיץ'/GettyImages

העונה הנוכחית של צסק"א מוסקבה הוכתרה ככישלון בשל אובדן אליפות היורוליג, אך בזירה המקומית לאדומים אין מתחרים. צסק"א הביסה אמש (שלישי) את חימקי 72:95 וחגגה זכייה בליגת ה-VTB. למעשה בתשע שנות קיומה של הליגה זכתה צסק"א בתואר שמונה פעמים ושמטה את הניצחון פעם אחת בלבד בעונת 2010/2011 לחימקי.

מיד אחרי הניצחון הצפוי התפנו בצסק"א לחשוב על העונה הבאה כשאת עיקר תשומת הלב משך מילוש תאודוסיץ' שסיים את חוזהו בשורות הקבוצה הרוסית ובוחן בימים אלו הצעות מה-NBA. מנכ"ל צסק"א אנדריי ואטוטין הכריז אמש כי המועדון הגיש הצעה לגארד וכעת ממתינים לתשובתו. לדבריו: "מבחינת הסגל לעונה הבאה הרבה יהיה תלוי בהחלטה של השחקן הסרבי שלנו (תאודוסיץ'). הוא מחזיק בהצעה שלנו ואמור להשיב בקרוב".

על פי דיווחים, מדובר בהצעה של 12 מיליון יורו לשלוש עונות, שתהפוך את הרכז המופלא לאחד השחקנים היקרים בתולדות הכדורסל האירופי.

תאודוסיץ' עצמו אמר: "הייתה לנו עונה טובה וקשה כאחד. זאת בשל הפורמט החדש של היורוליג. אמנם לא זכינו ביורוליג, אבל עכשיו השמחה גדולה יותר בעקבות הזכייה ב-VTB. עכשיו אני רוצה לנוח ולקבל החלטה היכן להמשיך את הקריירה. בינתיים אני נמצא בתהליכי חשיבה".

הגארד ארון ג'קסון שסיים את דרכו בקבוצה מבירת רוסיה ונמצא על הכוונת של מכבי תל אביב התייחס לעתידו ואמר: "היו לי חמש שנים נפלאות בצסק"א. עכשיו אחתום בקבוצה שמגלה בי את העניין הכי גדול ושבה הכי רוצים לראות אותי. כמובן שזו חייבת להיות קבוצת יורוליג".

צסק"א חוגגת תואר צפוי לחלוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully