וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א זכתה בפעם השישית ברציפות ב-VTB, תאודוסיץ' נפרד מאירופה?

הרוסים הביסו 72:95 את חימקי, השלימו 0:3 בסדרה ונעלו את הפלייאוף במאזן מושלם. הרכז הנפלא, שמחוזר ב-NBA, רשם אולי את הופעתו האחרונה ביבשת. פאבלו פריג'יוני עשוי לאמן את באסקוניה

מילוש תאודוסיץ', צסק"א מוסקבה. GettyImages
מחוזר בליגה הטובה בעולם. תאודוסיץ'/GettyImages

השליטה המוחלטת של צסק"א מוסקבה בליגה המזרח אירופית נמשכת: מועדון הפאר הרוסי זכה הערב (שלישי) ב-VTB בפעם השישית ברציפות אחרי ניצחון 72:95 על חימקי מוסקבה, שהשלים 0:3 בסדרת הגמר. בכך חתמה צסק"א עונה כמעט מושלמת בליגה, עם שני הפסדים בלבד בעונה הרגילה ופלייאוף שלם ללא הפסד (מאזן 0:9). בסך הכל, מאז הקמת הליגה האיזורית ב-2008, צסק"א זכתה באליפות שמונה פעמים.

גם הפעם, כמו במשחק הקודם, העליונות שלה לא הוטלה בספק ולו לרגע אחד. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 12:34 לזכותה, כשנאנדו דה קולו, קורי היגינס וארון ג'קסון עושים ככל העולה על רוחם. משם זה כבר היה גארבג' טיים ממושך, כשמילוש תאודוסיץ' מנצל את ההפרש הגדול כדי לעשות כמה קסמים אופיינים עם מסירות אקרובטיות. אלכסיי שבד שהיה נפלא לכל אורך הפלייאוף סיים את העונה עם 9 נקודות בלבד כולל 7 מ-19 מהשדה, אבל הוא וחימקי שלו יכולים להתנחם בכך שהעפלה לגמר לבדה הספיקה כדי לחזור ליורוליג אחרי היעדרות בת שנתיים.

שחקני באסקוניה פאבלו פריג'יוני, יוהאנס פוגטמן. GettyImages
יחזור לבאסקוניה בתור מאמן? פריג'יוני/GettyImages

דה קולו סיים שוב כקלע הבולט של צסק"א עם 20 נקודות, אליהן הוסיף 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. היגינס הוסיף 18, ארון ג'קסון תרם 14 ותאודוסיץ', אולי בהופעתו האחרונה באירופה לפני המעבר ל-NBA, הסתפק ב-2 נקודות ו-5 אסיסטים.

* עוד בכדורסל האירופי: על פי דיווחים בספרד, פאבלו פריג'יוני שפרש זה מכבר מכדורסל עשוי להחליף את סיטו אלונסו ולשמש מאמן באסקוניה בעונה הבאה. על פי הדיווח, הרכז שנחשב לסמל אצל הקבוצה הבאסקית מעוניין לחקות את שרונאס יאסיקביצ'יוס שנוחל הצלחה רבה בז'לגיריס קובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully