וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "רק לפני כמה חודשים הייתי גמור לגמרי, ועכשיו זה השתנה"

השור ממאיורקה התראיין ודיבר על ההישג הגדול והזכייה העשירית ברולאן גארוס: "להגיע לעשר זכיות זה מיוחד מאוד. אני לא חושב אם אוכל לעבור את פדרר בזכיות בגרנד סלאם או לא"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
נדאל עם התואר/רויטרס

יומיים אחרי השלמת הזכייה בתואר העשירי ברולאן גארוס, התראיין היום (שלישי) רפאל נדאל למארקה. השור ממאיורקה, שבילה את מרבית יום שני בצילומים עם הגביע החדש שלו, נשמע מאושר ואמר בין השאר: "ישנתי מעט מאוד, אכלתי ארוחת ערב, קצת חגגתי אחרי הזכייה והלכתי לישון רק בארבע באותו לילה. בשבע כבר התעוררתי ולא יכולתי להמשיך לישון".

עוד בנושא:
רועי פרייס מסכם את הזכייה ה-10 של נדאל ב-10 נקודות
רפאל נדאל עלה למקום השני בעולם
רפאל נדאל חגג זכייה עשירית ברולאן גארוס
הדרך לכל התארים של נדאל ברולאן גארוס

נדאל התייחס לשאלה האם הוא אדם נורמלי ואמר: "אני חושב שאני אדם נורמלי למרות שברור שהשגתי משהו שקשה מאוד לדמיין אותו בכלל. השגתי את זה בזכות עבודה יומיומית קשה מאוד, עם אימונים קשים. התעוררתי בכל בוקר עם המוטיבציה ללכת להתאמן ולעבוד קשה כי אני תמיד רוצה לעמוד במטרות שלי. נכון שזכיתי ברולאן גארוס כבר תשע פעמים לפני השנה, אבל להגיע למספר כמו עשר זכיות זה משהו מיוחד מאוד. אני אותו בנאדם שהייתי לפני כן. החיים שלי לא השתנו, אני עדיין גר באותו מקום, החיים שלי נורמליים ורגילים מאז שהייתי צעיר וגרתי בבית. אני שמח שכשאחזור הביתה, החיים יחזרו להיות רגילים ויש לי את השקט שלי".

כשנשאל אם הוא חושב שיעבור את פדרר בטבלת הזכיות בתארי גרנד סלאם אמר רפא: "אני לא רואה את זה קורה כי אני לא חושב על זה. אני מבין את השאלות האלה, אבל רק לפני שישה חודשים הייתי כל כך גמור ופתאום אני כל כך... דברים קורים. אני לא בנאדם אופורי במיוחד כשהדברים הולכים ולא נכנס לדיכאון כשהם לא הולכים. אני אדם יציב מאוד. אני מנסה להפנים את הדברים בצורה נורמלית וטבעית, בלי יותר מדי דרמות. אני רוצה להגיע בצורה הכי טובה שיש לווימבלדון ומשם נראה מה יהיה. אני לא חושב על הדברים לטווח הארוך או אם אעבור את פדרר. כרגע אני רחוק ממנו. מה שמשמח אותי הוא שהשגתי משהו שלפני זמן מה נראה קשה מאוד ובשבילי זאת זריקת אנרגיה חיובית שמאשרת את העבודה שעשיתי בחודשים האחרונים. אני רק רוצה להיות מאושר".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי (ימין) עם דודו טוני נדאל. GettyImages
רפא עם הדוד טוני/GettyImages

נדאל נשאל לגבי פריס ואמר: "אנשים אוהבים אותי פה כבר הרבה שנים ומעריכים את מה שהשגתי פה. בשבילי זה מרגש להרגיש את האהבה במקום החשוב ביותר בקריירה, במיוחד מצד הקהל. בהתחלה לקח קצת זמן עד שקיבלתי את האהבה הזו, אבל בשנים האחרונות אני מרגיש את האהבה של כל האנשים. אני כן, ברחוב תמיד הרגשתי את האהבה, במגרשים זה קצת אחרת, במיוחד ב-2009". השור ממאיורקה התייחס לשלוש השנים בהן לא זכה בתואר גרנד סלאם עד הזכייה באליפות צרפת הפתוחה בראשון: "אנשים חושבים שאני אובססיבי לתארים, אבל אני לא. מה שכאב לי הוא שלא הצלחתי להתחרות במשך כמה חודשים בשלוש השנים האחרונות. ב-2014, כשהכול הלך טוב, פתאום הייתי צריך להפסיק לחצי שנה בגלל פציעה בפרק כף היד ואז אפנדציט. ב-2015 שיחקתי כל השנה אבל גם אז היו לי בעיות. בשנה שעברה, אחרי שכבר החלמתי, הייתי שוב צריך להיעדר במשך חצי שנה. קשה לשמור על רמת משחק גבוהה כשאתה כל הזמן נפצע. היו לי הרבה אכזבות לאורך השנים, אבל זה ייצב אותי יותר, אבל תמיד שמרתי על מוטיבציה".

כשנשאל האם הוא רואה בעצמו אגדת ספורט אמר: "אני מתייחס לעצמי בצורה נורמלית ולא מדאיג את עצמי בדברים כאלה. אני מקבל מחמאות בברכה בדיוק כמו שאני מקבל ביקורת, מוצדקת יותר או פחות כל עוד היא נעשית מתוך כבוד. בסופו של דבר אני תמיד מנסה להישאר בגובה הים". נדאל נשאל לגבי העובדה שייבנה פסל שלו ברולאן גארוס: "שמעתי על זה, אבל אין לי מושג לגבי זה, אני לא בנאדם לש מסיבות או חגיגות גדולות, גם לא של דרמות. אני שמח עם החיים במאיורקה. אני גר במקום בו נותנים לחיות את החיים שלי בשקט, אני אוהב את הים ואני אוהב לשחק גולף. יש לי חיים שקטים".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully