וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו לאחר מדידת הטבעות: "מכבי חיפה היא הקבוצה הכי קשוחה בליגה"

13.6.2017 / 12:22

פורוורד הפועל ירושלים ועמית שמחון ממכבי חיפה מדדו את טבעות האליפות של חברת "מילר" לקראת הגמר. שמחון: "האמנו שאפשר להגיע לגמר. מחכה לנו משחק סופר קשה, ניתן את הלב והנשמה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

הפועל ירושלים ומכבי חיפה ייפגשו ביום חמישי בגמר הפיינל פור וינסו לזכות באליפות וגם בטבעות האליפות של חברת "מילר". בינתיים, היום (שלישי) הגיעו שחקני הקבוצות, ליאור אליהו מירושלים ועמית שמחון בחיפה במטרה למדוד את טבעות האליפות.

ליאור אליהו דיבר לאחר המדידות: "עשינו משחק יפה מאוד אתמול. שיחקנו מול קבוצה מאוד קשה אבל ידענו לסיים את המשחק הזה. כולם רוצים לזכות באליפות ולקבל את הטבעת, אם נזכה עשינו עונה מדהימה אבל הכל מתנקז למשחק אחר וזה מה שיש".

על מכבי חיפה: "הם הקבוצה הכי קשוחה בליגה. הם קלעו טוב ודברים עבדו להם בצורה מדהימה. ביום חמישי זה גמר עם לחץ אחר. המשחק יכול להתפתח לכיוונים אחרים, אבל אני מקווה שזה יהיה הגמר שלנו. הטבעת? היא יפה, אני רוצה שתהיה לי אחת מהסוג של מילר".

עוד בנושא:

רוזן: "היינו משחק מהדחה, מדהים", שמחון: "יש הזדמנות לאליפות"
הפועל ירושלים "במומנטום טוב", יותם הלפרין: "סופסוף הלך לנו"

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו ושחקן מכבי חיפה עמית שמחון. ניב אהרונסון
אליהו ושמחון בזמן המדידות/ניב אהרונסון

שחקן מכבי חיפה, עמית שמחון: "לפני המשחק אתמול כולנו האמנו שאפשר להגיע לגמר. באנו בטירוף ואני שמח שעשינו את זה. היום יש אימון, נרד חזרה לקרקע ונתכונן לירושלים. אנחנו ארבעים דקות מאליפות אבל יש לנו משחק סופר קשה מול יריבה שאנחנו מכבדים מאוד. ניתן את הלב והנשמה".

על האם המשחק מול מכבי תל אביב היה קל מדי: "לא, אנחנו עשינו אותו קצת יותר קל. תוכנית משחק ההגנה שלנו יצאה לפועל בצורה מדהימה ואני שמח שהיינו עקביים לאורך ארבעים דקות ונצמדנו לתוכנית משחק. החגיגות בסיום היו מוגזמות? לא חושב. נהנינו מהרגע עם האוהדים שלנו שבאו לתמוך ונתנו אווירה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully