וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל נחת בישראל: "אני מאמן מכבי תל אביב"

13.6.2017 / 21:03

דרמה במכבי תל אביב: המאמן הפורטוגלי שחתום לעונה הבאה ולא הגיע לסיכום עם הקבוצה על פיצוי מתכוון להגיע לפתיחת האימונים. מאמן הנוער של ריאל דני פויאטוס נחת ואמור להתמנות כעוזר מאמן

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
לא מוכן לעזוב ללא פיצוי. וידיגאל/ברני ארדוב

דרמה במכבי תל אביב: ליטו וידיגאל נחת הערב (שלישי) במפתיע בישראל והצהיר וטען בפני אנשים שפגשו אותו: "אני מאמן מכבי תל אביב והגעתי לפתיחת האימונים". לוידיגאל יש חוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת, ומכיוון שמכבי תל אביב עדיין לא סגרה איתו על פיצוי כפי שהוא רוצה, החליט הפורטוגלי להגיע לארץ במטרה להעביר את האימונים.

מחר הצהובים אמורים להתחיל את אימוניהם לעונה הבאה, ואם וידיגאל אכן יתייצב לאימון הפתיחה, צפויה דרמה גדולה.

דני פויאטוס. טוויטר, צילום מסך
קרוב מתמיד. פויאטוס/צילום מסך, טוויטר

במקביל, צוות האימון החדש של מכבי תל אביב מתחיל להיבנות: מאמן הנוער של ריאל מדריד דני פויאטוס אלגאבה אמור להתמנות לעוזרו הבכיר של קרויף בימים הקרובים. פויאטוס כבר נחת בישראל ויחתום רשמית בשורות הצהובים. לפני שעות ספורות נפרד מריאל מדריד וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לריאל. משהו חדש באופק".

אלגאבה החל בקריירת האימון שלו בעונת 2006/07, אז שימש כעוזר מאמן לקבוצת הנוער של אספניול. לאחר מכן עבד כעוזר מאמן בקבוצת המילואים של המועדון, ומשם המשיך ושימש כמאמן הראשי של קבוצת הילדים, הנערים והנוער של המועדון. ב-2012/13 עבד גם עם ההתאחדות של בחריין בפיתוח צעירים, וב-2013/14 הדריך בין היתר את נבחרת הילדים והנערים של המדינה. בריאל מדריד, אליה הגיע בקיץ 2016, עבד כמאמן של הקבוצה עד גיל 18.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תראו את תמונת הרקע החדשה של פויאטוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
"סיכוי של 50:50 שיישאר". בניון/ברני ארדוב

עוד במכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף ויוסי בניון קיימו היום אחר הצהריים פגישה שהוגדרה על ידי שני הצדדים כחיובית. בפגישה הביעו הצדדים את רצונותיהם השונים, והם החליטו לקחת שלושה ימים למחשבה, על מנת לקבל החלטה סופית על המשך הקשר בין השחקן לקבוצה. גורם במכבי תל אביב אמר : "הדברים תלויים יותר ביוסי, הסיכוי שהוא שיישאר הוא 50:50". קרויף צפוי לערוך שיחה דומה בהמשך עם ברק יצחקי.

בנוסף, מכבי תל אביב הציגה היום את המדים הרשמיים של הקבוצה לקראת עונת 2017/18. החידוש של מכבי תל אביב הוא בכך שהמועדון הוא זה שייצר את המדים בייצור עצמי ללא חברת הלבשה. "עמדה בפנינו משימה שאפתנית כי החלטנו ללכת על ייצור עצמי", אמרו במכבי תל אביב. "שיתפנו את השחקנים בקבלת ההחלטות. היינו קשובים לרעיונות שלהם. היה חשוב לנו גם לשמוע את הדעה של האוהדים. עיצבנו את כל פרטי הלבוש עם הלוגו הישן של מכבי תל אביב. בכל תהליך הייצור שמנו דגש על איכות הבד. מחיר החולצה גם הופחת והוא יעמוד על 219 שקל לגבר ו-169 שקל לאשה".

מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונה 2017/18. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונה 2017/18/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

שרן ייני ודור מיכה נשאלו על המצב במכבי תל אביב וחוסר הוודאות בנוגע לסגל ולזהות המאמן. הפגרה עברה די מהר", הודה ייני, "היינו לוקחים עוד כמה ימי חופש ליהנות עם המשפחה, אבל אין מה לעשות, אנחנו מקצוענים. מה קורה במכבי? מכבי זה מועדון שיודע איך להתנהל. אנחנו גם מודעים לדברים שקורים, כמובן שאנחנו לא יכולים להגיד. אתם כותבים דברים שאתם שומעים, ואני בטוח שבימים הקרובים יהיו החתמות, זה לא משהו חדש, בשנים האחרונות החתמנו שחקנים גם במהלך העונה".

דור מיכה הודה ש"אני במאה אחוז לא יודע כלום. אני יודע יותר מכל ההשערות שרצות. אבל כבר היינו בכל פגרה בסרט הזה כשאמרו שאין רכש, ובסוף הכל הסתדר. בשנים האחרונות המועדון הזה הרגיל את כולם שדברים מתנהלים בשקט, וככה זה קורה השנה".

- הכל הסתדר? אתם כבר שנתיים בלי תואר.
.
ייני: "זה כיף שאנחנו מרגילים את כולם שאנחנו צריכים לזכות בתואר בכל שנה. זה נחמד, וזה מעולה שיש הרבה ציפיות, ושיצרנו מצב כזה. אנחנו לא יכולים להבטיח לקחת כל שנה תואר, אלא להיאבק על כל תואר".

- ומה לגבי חוסר היציבות בעמדת המאמן?

ייני: "באמת במכבי החלפנו מאמנים בתקופתי. היו כאלה שהתקדמו מפה, שזה טוב וזה גם כסף למועדון, ויש מאמנים שהצליחו פחות. ברור שנשמח למאמן שיישאר כמה שיותר זמן, אבל במקצוע שלנו יש המון שינויים, וחוסר יציבות זה חלק מהכדורגל בכל העולם".

ייני הוסיף ש"אנחנו לא מנסים להגיד שהכל אידיאלי לקראת המשחק הראשון. יש שחקני נבחרת שצריכים לנוח, בטח שאחרי המשחק האחרון כולם בדאון. הייתה עונה ארוכה, היה קשה אחרי גמר הגביע, היה צריך קצת חופש, ועכשיו זה מתחיל שוב".

כמו כן, השניים נשאלו על הנבחרת. ייני: "לבי עם השחקנים, לא כיף לעשות תוצאה כזאת, אף אחד לא מרוצה. מה שאפשר להגיד זה שאנחנו מבינים את המצב שאנחנו נמצאים בו כמדינה. אי אפשר לבוא לטענות. אין מה להוסיף. לא נהניתי לראות את השידור, את הצורה שבה מדברים על השחקנים, לא כל כך נהניתי".

דור מיכה, שרן ייני, מציגים את המדים החדשים של מכבי תל אביב לעונת 2017/18. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
בגב העליון של החולצה, נוסף העונה לראשונה, המשפט שמוביל את רוח המועדון: Respect All, Fear None/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

מכבי תל אביב פירטה היום את התהליך מאחורי עיצוב המדים החדשים. "המועדון פיתח, עיצב ויצר קו הלבשת ספורט איכותי וייחודי שמותאם לצרכים של שחקני ואוהדי הקבוצה. הקולקציה כוללת את כל פרטי ההלבשה עבור שחקני הקבוצה, כולל סט משחק רשמי בשלושה צבעים, סט אימון עבור השחקנים והצוות המקצועי כמו גם ביגוד ייצוגי. לראשונה מכבי תל אביב השיקה גם חולצת משחק בגזרת נשים.

"עיצוב המדים מכיל מספר אלמנטים ייחודיים והיסטוריים של המועדון. בצווארון הפנימי תמצאו את הסמל הנוסטלגי של מכבי תל אביב. בגב העליון של החולצה, נוסף העונה לראשונה, המשפט שמוביל את רוח המועדון: Respect All, Fear None.

"בתחתית החולצה מוטבעת תווית MTA מוזהבת הקובעת את אותנטיות המדים הרשמיים לעונת 2017/18. כראוי למועדון עם מסורת מפוארת כמו של מכבי תל אביב, סמל המועדון הוסט למרכז החולצה".

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: "המעבר לייצור עצמי מאפשר למועדון גמישות בייצור וייחודיות בעיצוב תוך כדי שמירה על רמת איכות הגבוהה ביותר. השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים היו חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר".

הקפטן שרן ייני: "המהלך הייחודי שבחר המועדון לעשות שילוב בין הצרכים של שחקני הקבוצה הבוגרת והאוהדים ומציב את מכבי תל אביב ברמה אחרת ביחס למה שמקובל בארץ. האיכות של התלבושת הרשמית והשילוב של האלמנטים היחודיים וההיסטורים יגרמו לכל שחקן ואוהד תחושה של גאווה בסמל כשילבש את החולצה".

סמנכ"לית השיווק, שרון תמם: " אנחנו מאוד גאים לייצר קו הלבשה חדש שכולו מכבי תל אביב המחבר בין השחקנים והאוהדים כאחד. המהלך שארך למעלה מעשרה חודשים ארוכים, הינו תולדה של שיתוף פעולה בין הצוות המסחרי של המועדון לצוות המקצועי של הקבוצה, ומומחים מהתחום, כאשר בשלב בחירת העיצוב נעזרנו גם באוהדים. המהלך הזה הוא יתד נוסף המציין את השאיפה של המועדון להפוך למוביל ופורץ דרך הן ברמה המקצועית והן ברמה השווקית".

מנהל המסחור של המועדון, טל מועלם: " לאורך כל תהליך הפיתוח והייצור שמנו דגש על מורשת המועדון, עיצוב מושקע ואיכות בלתי מתפשרת. אנו משוכנעים כי האוהדים יהנו ללבוש את החולצה במשך כל העונה בדיוק באותה מידה שהשחקנים נהנו ללבוש אותה בפעם הראשונה".

(עדכון ראשון: 12:11)

מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונה 2017/18. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונה 2017/18/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל
מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונה 2017/18. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים לעונה 2017/18/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully