וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בהלם: "העונה הגרועה בתולדותינו", מסתמן: בלאט יחתום בקרוב

13.6.2017 / 7:30

לראשונה בהיסטוריה, הצהובים יסיימו שלוש עונות רצופות בלי אליפות: "זו הייתה קבוצה חולה. מכאן אפשר רק לעלות. נבנה מחדש, רק 2-3 שחקנים יישארו". המאמן עומד להצטרף: "הוא מצוין ומוכח, הוא יחליט על שחקנים. לא נכפה עליו כלום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עונת הבהלות של מכבי תל אביב הסתיימה אמש (שני) רשמית עם עוד השפלה: הפסד בהיכל הביתי, 85:74 חד צדדי, מול מכבי חיפה, כבר בחצי גמר הפיינל פור. למרות היכולת הגרועה לאורך כל העונה, ההנהלה והשחקנים נראו בהלם מוחלט אחרי תצוגת הנפל, שקבעה כי לראשונה בהיסטוריה הצהובים לא יזכו באליפות שלוש שנים ברציפות. "רצינו סיום מתוק, לזכות באליפות, אבל שום דבר לא הלך בעונה הזאת. זו העונה הגרועה בתולדותינו, אבל מכאן אפשר רק לעלות", אמרו בקבוצה.

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, חלה התקדמות משמעותית בשיחות בין הנהלת המועדון למאמן דיוויד בלאט, שכבר סיכם את רוב תנאיו. על פי גורמים במכבי תל אביב, רק פרטים טכניים ומועטים מפרידים בין הצדדים: "מסתמן שדיוויד יחתום תוך כמה ימים. שני הצדדים התבגרו ובשלים למהלך הזה. ניתן לו את כל הבמה ואת היכולת להחליט", אמרו בקבוצה. גורם במכבי תל אביב הוסיף: "בלאט הוא מאמן מוכח, מצוין, שנראה כמו האופציה הטובה ביותר עבורנו".

עוד בנושא:

צפו: מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה 85:74 בחצי הגמר
אמש פרסמנו: דיוויד בלאט סיכם את תנאיו במכבי תל אביב
תכנית השיקום של מכבי תל אביב: מי יעזוב ומי יישאר?
שיבק בסיום: "כואב לי מאוד, באתי כדי להגיע לפחות לגמר"

ספסל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. רוב הסגל יעזוב/ברני ארדוב

בגזרת השחקנים צפויים שינויים נרחבים: "נצטרך לבנות את הקבוצה מההתחלה, אבל מי שיחליט על שחקנים יהיה המאמן. לא נכפה עליו שחקנים", אמרו במועדון. הצהובים מתכננים מהפכה רצינית, כאשר רוב השחקנים יעזבו: "זו הייתה קבוצה חולה, לא בריאה. לא הייתה כימיה. חייבים לעשות פה שינוי משמעותי. אולי שניים או שלושה שחקנים ימשיכו מהעונה הזאת", קבעו במכבי תל אביב, "זה הוחלט גם לפני ההדחה, אבל ברור שאף אחד לא רצה לדבר על זה ולהוציא את הרוח מהמפרשים לשחקנים".

ג'ון דיברתולומאו ממכבי חיפה, כרם משעור מבני הרצליה ואלכס טיוס מגלאטסראיי מועמדים. גורם במכבי תל אביב טען: "אנחנו מקווים לסגור עם משעור ודיברתולומאו כבר בימים הקרובים, זו המטרה". למשעור יש סעיף יציאה מהרצליה על סך 50 אלף דולר.

אנדרו גאדלוק נראה המום בסיום: "זה רגע קשה לכולנו. באמת חשבנו שנוכל לעשות משהו מיוחד, אבל זה נגמר מוקדם. חיפה שיחקו מאוד חזק ואגרסיבי ולא היינו רגילים לרמה כזאת של פיזיות. כולם מאוד עצובים. האמנו שנוכל לזכות בתואר. היינו מלאי ביטחון לאחר הסדרה מול בני הרצליה. עברנו כל כך הרבה השנה וחשבנו שמגיע לנו לזכות. בשלב מסוים העונה היו לנו יותר מדי דברים שיצאו משליטה וזה השפיע על כל אחד באופן שונה".

הגארד התייחס גם לסיכוי שיישאר בעונה הבאה: "אני מוכן להוריד מהסכום לעונה הבאה כדי להישאר. כמובן שאנחנו צריכים לדבר ולראות איזה סכום יציעו לי, אבל אם אתה רוצה להישאר במקום מסוים שעושה אותך שמח, זה לא קשור לכסף. אני אוהב את המקום הזה ואני רואה את הפוטנציאל שיש כאן, בתקווה שנוכל לממש אותו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב גל מקל, אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
גאודלוק רוצה להישאר/ברני ארדוב

איתי שגב סיכם: "מההתחלה נאלצנו לרדוף אחריהם וזאת בעיה, כי הם קבוצה קשוחה. הם שיחקו יותר טוב והניצחון מגיע להם. אני מרגיש רע מאוד לסיים עונה בלי אליפות, אבל צריך להמשיך הלאה".

גם האוהדים התקשו להאמין למראה עיניהם ורבים קראו בוז עז בסיום. חלק מהקהל המתין לשחקנים ליד היציאה מהמגרש וקילל אותם. בקבוצה שבו והדגישו: "בעונה הבאה תהיה קבוצה טובה. אף אחד לא רצה לאכזב את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully